Kom-Bi

Kom-Bi Biograf & Kulturhus Billet-telefon: 86 99 42 65

Viser 62 events fra/efter 26. apr. 2024

Past Lives

Fredag den 26. april 2024, kl. 18.
Nyvej 3, Hornslet
Drama om venskab og kærlighed. Barndomsvennerne Nora og Hae Sung splittes da Nora flytter til Canada. 20 år senere genforenes de. Debutfilm af instruktøren Celine Song, der har vundet 'Årets bedste film' fra Sundance Filmfestival..
Hammarskjöld

Fredag den 26. april 2024, kl. 18.30.
Nyvej 3, Hornslet
Historisk thriller placeret i New York under den kolde krig. Diplomaten Dag Hammarskjöld (Mikael Persbrandt) vil bringe freden til verdenen. Dag begynder dog at tvivle på at det kan lykkes. Instrueret af Per Fly..
For Evigt

Fredag den 26. april 2024, kl. 20.05.
Nyvej 3, Hornslet
Bemærk, at denne titel også vises med danske undertekster:..
Civil War

Fredag den 26. april 2024, kl. 20.40.
Nyvej 3, Hornslet
Er en adrenalinfyldt rejse gennem et hærget USA, som i en nær fremtid balancerer på kanten af afgrunden..
Kung Fu Panda 4 - Dansk tale

Lørdag den 27. april 2024, kl. 14.
Nyvej 3, Hornslet
Animationsfilm med den elskede panda Po. Efter 10 tre actionfyldte eventyr skal Po være leder for Fredens Dal og han skal træne en ny Dragekriger. Men først skal han lige tage en slapper... hvis han kan!.
Songs of Earth
27 Apr Dokumentar

Songs of Earth

Lørdag den 27. april 2024, kl. 14.10.
Nyvej 3, Hornslet
Norges monumentale bjerglandskaber danner rammen om årets absolut største naturoplevelse i biografen. En storslået, eksistentiel rejse med filmskaberens forældre som menneskelig målestok, og med jordens urkræfter ulmende i fjeldet..
Rom

Lørdag den 27. april 2024, kl. 16.
Nyvej 3, Hornslet
Romantisk drama om ægteparret Gerda (Bodil Jørgensen) og Kristoffer (Rolf Lassgård), der skal fejre deres bryllupsdag i Rom. Turen går ikke som planlagt og Kristoffer ender på sidelinjen, da Gerda jagter sin ungdom. Instrueret af Niclas Bendixen..
Jagtsæson 2: I medgang og modgang

Lørdag den 27. april 2024, kl. 16.15.
Nyvej 3, Hornslet
Komedie med de tre veninder Eva (Mille Dinesen), Marlene (Lærke Winther) og Bella (Stephania Potalivo), der i denne toer ser bryllupsklokker i horisonten, da Bella skal giftes. Polterabenden forløber dog overhovedet ikke som forventet!.
Past Lives

Lørdag den 27. april 2024, kl. 18.
Hammarskjöld

Lørdag den 27. april 2024, kl. 18.30.