Øster Nykirke

Hærvejen 309
7323 Give

Øster Nykirke Sogn, Brande-Grene Provsti, Ribe Stift. Kirken høren til den evangeliske-lutherske danske folkekirke.

Viser 4 events fra/efter 29. mar. 2024

Gudstjeneste: Langfredag

Fredag den 29. marts 2024, kl. 10.
Hærvejen 309, Give
Fælles langfredagsgudstjeneste med thyregod-vester, med bibelen live i øster nykirke kirke..

Gudstjeneste: Langfredag

Fredag den 29. marts 2024, kl. 14.
Hærvejen 309, Give
Fælles Langfredagsgudstjeneste med Thyregod-Vester, med bl.a. BIBELEN LIVE..
Fælles Langfredagsgudstjeneste i Øster Nykirke

Fælles Langfredagsgudstjeneste i Øster Nykirke

Fredag den 29. marts 2024, kl. 14-15.
Hærvejen 309, Give
Langfredag 29. marts kl. 14.00 - er alle fra Thyregod og Vester sogne inviteret til fælles langfredagsgudstjeneste i Øster Nykirke. Præst og "performer" Klaus Laursen, der står bag "Bibelen Live" vil medvirke..

I løbet af gudstjenesten - afvekslende med passionssang og musik, vil han genfortælle den første del af påskens beretninger og lidelseshistorien, som den er fortalt i Markus-evangeliet. Velkommen til en anderledes langfredag i Øster Nykirke. Menighedsrådene, præst og personale ved Øster Nykirke, Vonge, Thyregod og Vester
Gudstjeneste
31 Mar Gudstjeneste

Gudstjeneste

Søndag den 31. marts 2024, kl. 10.