Teatret OM

Buen 15
6950 Ringkøbing
Tlf: 97 44 19 89 / 24 24 71 47

Kunstnerisk leder: Sandra Pasini. Teatret OM er egnsteater i Ringkøbing-Skjern Kommune. Teatret producerer forestillinger for børn, unge og voksne. En international teatergruppe. Grundlagt i Rom, Italien, i 1989. Har siden 1996 haft base i Danmark

Viser 7 events fra/efter 25. apr. 2024

Jeg hedder Joop - Det første bogstav (Foredrag)
25 Apr Foredrag

Jeg hedder Joop - Det første bogstav (Foredrag)

Torsdag den 25. april 2024, kl. 20.
Pris: Entré Køb/bestil billet
Buen 15, Ringkøbing
Kom og hør den autentiske historie om Joop Voss' liv som krigsbarn under 2. Verdenskrig..

Hvad betyder det at vokse op i krig, blive fordrevet fra hus og hjem, deporteret til en lejr uden at vide hvor længe man skal være der? Hør historien om Joop, og hvordan det var at være barn under 2. Verdenskrig - og hvordan det må være at være barn under nutidens krige.

For voksne og børn fra 10 år.

Tidspunkt og sted: Den 25. april kl. 20:00 på Teatret OM.

Hvalens Sang
4 Maj Børneteater

Hvalens Sang

Lørdag den 4. maj 2024, kl. 15.
Pris: Entré: 80 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
Buen 15, Ringkøbing
Dørene åbner kl. 14:30. Hvalens Sang er en sanselig og underfundig rejse ind i bugen på en kæmpe pukkelhval, og en historie om venskab, hvaler og hvalsang - mødet med en pige, Pinocchio. og plastikaffald..

Forestillingen hylder venskabet, som en skat vi skal beskytte, og handler samtidig om menneskets ubetænksomhed, som gør livet farefuldt for havets dyr. Du sidder inde i hvalens bug og får den finurlige fortælling med en intensitet og sanselighed, som kun opstår, når du er helt tæt på. Alder: 6-9 år. Varighed: 35 minutter
Børnelørdag: Hvalens Sang
4 Maj Børneteater

Børnelørdag: Hvalens Sang

Lørdag den 4. maj 2024, kl. 15:00.
Buen 15, Ringkøbing
Har du nogensinde siddet i en pukkelhval? Kom ind i hvalens bug og hør fortællingen om venskab, hvaler og plastikaffald. Du sidder inde i hvalens bug og får den finurlige fortælling med en intensitet og sanselighed, som kun opstår, når du er helt tæt på..

Køb billetter her: Hvalens Sang - billetten.dk
Conrad Molden - ÆØÅ

Søndag den 9. juni 2024, kl. 16.
Pris: Entré Køb/bestil billet
Buen 15, Ringkøbing
Dørene åbner 1 time før arrangementsstart. Der betales dog gebyr..
2 Jul For børn

Teater- og Gøglerskole i sommerferien på Teatret OM

Tirsdag den 2. juli 2024, kl. 09-14.
Buen 15, Ringkøbing
Udfold dine teatertalenter og mød nye venner på årets Teater - og Gøglerskole. Skal du med?. Mere info og tilmelding på teatretom.dk..

Kender du et barn, der har lyst til at optræde, lave akrobatik, nycirkus, klovnerier eller noget helt andet - så er Teatret OMs sommerskole i Ringkøbing i uge 27 et godt tilbud.

Workshoppen er for børn i alderen 7 - 13 år, og slutter med en lille optræden for forældre, søskende og venner fredag kl. 14.00.

7 - 13 år

Tidspunkt og sted: 1. - 5. juli, kl. 9 - 14. fredag d. 5. afsluttes med optræden for familie og venner. Arrangementet foregår på Teatret OM, Buen 15 i Ringkøbing.

3 Jul For børn

Teater- og Gøglerskole i sommerferien på Teatret OM

Onsdag den 3. juli 2024, kl. 09-14.

4 Jul For børn

Teater- og Gøglerskole i sommerferien på Teatret OM

Torsdag den 4. juli 2024, kl. 09-14.