Biohuset, Lemvig

Biografen viser film hver dag kl. 19.00 undtagen mandag

Viser 54 events fra/efter 19. apr. 2024

Hammarskjöld

Tirsdag den 23. april 2024, kl. 20.
Bredgade 17, Lemvig
Historisk thriller placeret i New York under den kolde krig. Diplomaten Dag Hammarskjöld (Mikael Persbrandt) vil bringe freden til verdenen. Dag begynder dog at tvivle på at det kan lykkes. Instrueret af Per Fly..
Jeanne du Barry
24 Apr Action/Drama

Jeanne du Barry

Onsdag den 24. april 2024, kl. 17.30.
Bredgade 17, Lemvig
Maiwenn spiller grevinde Jeanne Du Barry, som bruger sin intelligens og udstråling for at nå til tops i samfundet..
Hammarskjöld

Onsdag den 24. april 2024, kl. 20.
Hammarskjöld

Torsdag den 25. april 2024, kl. 20.
26 Apr Action/Drama

Back to Black

Fredag den 26. april 2024, kl. 18.30.
Bredgade 17, Lemvig
Første hyggeaften i Biohusets nye biografsal. Fredag den 26. april. Vi viser filmen Back to Black - om Amy Winehouses rejse mod at blive verdens største superstjerne. Dagens program:..
Hammarskjöld

Lørdag den 27. april 2024, kl. 17.30.
27 Apr Action/Drama

Back to Black

Lørdag den 27. april 2024, kl. 20.
Bredgade 17, Lemvig
Er en hyldest til Amy Winehouse - en af de mest ikoniske og savnede stjerner i det 21. århundrede. Det er den ekstraordinære historie om Amys tidlige liv, vejen til berømmelse og tilblivelsen af det banebrydende album 'Back to Black'..
Hammarskjöld

Søndag den 28. april 2024, kl. 17.30.
28 Apr Action/Drama

Back to Black

Søndag den 28. april 2024, kl. 20.
Hammarskjöld

Tirsdag den 30. april 2024, kl. 17.30.