AOF Aabenraa

Tlf: 70202377

Viser 36 events fra/efter 26. apr. 2024

Yoga

Mandag den 8. januar til mandag den 13. maj 2024, 16 mødegange kl. 16.30-18.
Arrangør: AOF Aabenraa. AOF Aabenraa Gasværksvej, Gasværksvej 4, Aabenraa
Dynamisk kropstræningssystem, der tilgodeser både krop og sind med vægt på styrke og smidighed især i ben, ryg og skuldre, kropsholdning og kropsbevidsthed. Der afsluttes med total afspænding af nervesystemet. Medbring behageligt tøj..

Hvis du vil tilmelde dig et hold mere end 14 dage efter start, kan du kontakte os på 70 20 23 77 eller aftenskole@aofsydjylland.dk for at få en reduceret pris

Aquafitness med cirkel- og intervaltræning - Aabenraa

Mandag den 8. januar til mandag den 27. maj 2024
Arrangør: AOF Aabenraa. Arena Aabenraa, Hjelmallé 3, Aabenraa
Til dig som gerne vil have pulsen op, hvilket giver dig en god fedtforbrænding. Træningen foregår i varmt vand. Der vil være intervaltræning (hæver pulsen/fedtforbrænding) og konditionstræningsøvelser (styrkende/kondition)..

Til træningen er der musik.
Træningen er sjov og for alle aldre.

Adgang til omklædningsrum fra 10 min. forud for træning og skal være efterladt senest 20 min. efter træning.

Yoga

Tirsdag den 9. januar til tirsdag den 14. maj 2024, 16 mødegange kl. 16.30-18.
Arrangør: AOF Aabenraa. AOF Aabenraa Gasværksvej, Gasværksvej 4, Aabenraa
Dynamisk kropstræningssystem, der tilgodeser både krop og sind med vægt på styrke og smidighed især i ben, ryg og skuldre, kropsholdning og kropsbevidsthed. Der afsluttes med total afspænding af nervesystemet..

Yoga

Onsdag den 10. januar til onsdag den 15. maj 2024, 17 mødegange kl. 16.30-18.

Yoga for seniorer

Torsdag den 11. januar til torsdag den 23. maj 2024, 17 mødegange kl. 13-14.30.

Yoga

Torsdag den 11. januar til torsdag den 23. maj 2024, 17 mødegange kl. 15-16.30.

Yoga for let øvede

Torsdag den 11. januar til torsdag den 23. maj 2024, 17 mødegange kl. 17-18.30.

Varmtvandstræning

Torsdag den 11. januar til torsdag den 6. juni 2024
Arrangør: AOF Aabenraa. Arena Aabenraa, Hjelmallé 3, Aabenraa
I træningen vil der blive lagt vægt på, at undervisningen er alsidig, og at den tilgodeser behovet for stabilisering af muskelgrupperne og bevægelse generelt. Træningen foregår i et bassin med 32 grader varmt vand..

Varmtvandstræning (hensyntagende)

Torsdag den 11. januar til torsdag den 6. juni 2024, 18 mødegange kl. 10.30-11.10.
Arrangør: AOF Aabenraa. Arena Aabenraa, Hjelmallé 3, Aabenraa
Målgruppen er personer, der har behov for skånehensyn i forhold til træningen. Der trænes i små hold og i dejlig varmt vand..

I træningen vil der blive lagt vægt på alsidig undervisning, som tilgodeser behov for stabilisering af muskelgrupper og bevægelse generelt.

Underviser: Morten Tingleff
Italiensk 2. semester (A1)
26 Apr Undervisning

Italiensk 2. semester (A1)

Torsdag den 18. januar til torsdag den 16. maj 2024
Arrangør: AOF Aabenraa. AOF Aabenraa Gasværksvej, Gasværksvej 4, Aabenraa
Et semester omfatter 30-40 lektioner hos AOF og gennemføres i løbet af en efterårs- eller forårssæson. Læringsmålene herunder gælder hele begynderniveauet..

På 1. semester starter vi altså fra bunden, mens du skal forvente, at vi er nået et stykke ad vejen, hvis du først kommer fra 2. semester.

Alle vores sprogkurser er åbne for nye deltagere, hvis blot dit niveau passer til kurset.

Du kan få råd og vejledning til at vælge det rigtige niveau hos underviseren.

I løbet af 1. og 2. semester lærer du at:

Forstå og udtrykke dig på helt grundlæggende niveau, hvor du f.eks. kan fortælle lidt om dig selv, din familie og dit arbejde
Klare dig i dagligdags situationer som indkøb, restaurantbesøg mv.
Stille og besvare almindelige spørgsmål i dagligdags situationer
Læse og skrive enkle sætninger om dagligdags emner

Underviser: Britt Heier