Højskolen Snoghøj

Viser 5 events fra/efter 20. apr. 2024

1 Maj Andet

Kom til Åbent Hus på Højskolen Snoghøj!

Onsdag den 1. maj 2024, kl. 12:00.
Højskolevej 9, Fredericia
OBS: Datoen er blot et eksempel. Vores døre står altid åbne, og du kan booke et besøg, der passer ind i din hverdag..

Når du besøger os, bliver du taget imod med åbne arme! Vores elever står klar til at vise dig rundt på skolen, fortælle om deres hverdag og svare på spørgsmål om stort og småt. Det er her, du får et ægte indblik ind i højskolens liv!

Efter rundvisningen har du mulighed for en snak med forstanderen, hvor du kan spørge løs - og hvis timingen lige passer, kan du spise med til frokost og få en smagsprøve på, hvad vores køkken har at byde på!

1 Jun Andet

Kom til Åbent Hus på Højskolen Snoghøj!

Lørdag den 1. juni 2024, kl. 12:00.

1 Jul Andet

Kom til Åbent Hus på Højskolen Snoghøj!

Mandag den 1. juli 2024, kl. 12:00.

1 Aug Andet

Kom til Åbent Hus på Højskolen Snoghøj!

Torsdag den 1. august 2024, kl. 12:00.

1 Sep Andet

Kom til Åbent Hus på Højskolen Snoghøj!

Søndag den 1. september 2024, kl. 12:00.