Rosenholm Slot

Email: info@rosenholmslot.dk

Viser 2 events fra/efter 19. apr. 2024

De Genskabte kronjuveler

Søndag den 18. august 2024, kl. 11.
Pris: Entré: 150 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
Rosenholm Slot,
Rosenholmvej 119, Hornslet
Glæd dig til en udstilling, der viser de magisk smukke genskabte juveler på tæt hold. Iscenesat med fokus på de stærke kvinder der har båret dem, deres afsæt og deres historie..
Conquer The Castle

Lørdag den 5. oktober 2024, kl. 08:00.
Pris: Entré: 550 kr
Rosenholm Slot,
Rosenholmvej 119, Hornslet
Til Conquer the Castle d. 5. oktober 2024 spoler vi tiden tilbage til middelalderen. Dette er årets måske mest spektakulære OCR-løb og en oplevelse, du helt sikkert ikke vil gå glip af!.

CONQUER er et sjovt, unikt og udfordrende forhindringsløb, som tager de deltagende med på en rejse tilbage i tiden. Det gennemførte middelaldertema og Rosenholm Slot danner ramme om en underholdende historiefortælling og leverer et motionsløb ud over det sædvanlige.

Træd ind i den historiske tidslomme og tag derfra med en usædvanlig løbeoplevelse i dit helt eget tempo - Alle kan være med. når du som enmandshær eller sammen med dine venner skal forsøge at erobre Rosenholm slot.

Du vil møde forhindringer som udfordrer både styrke, teknik, tempo, kløgt og præcision. Alt sammen kogt ned til 4km hård og sjov løbeoplevelse i den danske middelalder