Havnsø Havn

Havnekontor: Havnepladsen 1, Havnsø
4591 Føllenslev
Tlf: 59269381

Havnsø er en idyllisk lille fiskerby i bunden af Sejerøbugten med færgefart til Sejerø og Nekselø. Havnen er livlig, specielt om sommeren, med fiskekuttere, lystbåde, sejlklub, hotel, restauranter, kro m.m.m.

Viser 6 events fra/efter 25. apr. 2024

18 Jul Natur

Nexelø-barndommens ø

Torsdag den 18. juli 2024, kl. 10.
Havnekontor: Havnepladsen 1, Havnsø, Føllenslev
Oplev Nexeløs smukke og unikke natur med nogle gode historier fra barndommens ø..

Kom med på en tur til Nexelø og oplev øens smukke unikke og uberørte natur. Vi går langs stier, skrænter, urskov og strand. Få nogle gode fortællinger om, hvordan det har været at vokse op på Nexelø, om øens historie, flora og fauna. Vi kommer forbi "Øgården", hvor jeg er vokser op. Vi besøger også kirken og den gamle skolestue før turen går tilbage til færgen igen.

Turen er ikke for gangbesværet. medbring evt. stavstænger.

Vi holder en kort pause, hvor du kan spise din evt. medbragte madpakke. Der er mulighed for at købe drikkelse og kaffe.

18 Jul Natur

Nexelø - barndommens ø

Torsdag den 18. juli 2024, kl. 10:00.
Havnekontor: Havnepladsen 1, Havnsø, Føllenslev

Kom med på en tur til Nexelø og oplev øens smukke og uberørte natur. Vi går langs stier, skrænter, strand og gennem urskov.

Få nogle gode fortællinger om, hvordan det har været at vokse op på Nexelø og hør om øens historie.

Se og oplev øens flotte flora med sjældne planter samt fauna.

Vi kommer forbi Øgården, hvor jeg er vokset op. Vi besøger også kirken og den gamle skolestue.

Vi holder en pause, hvor man kan spise sin medbragte madpakke. Der vil være mulighed for at købe drikkevarer og kaffe.

23 Jul Natur

Nexelø-barndommens ø

Tirsdag den 23. juli 2024, kl. 10.

23 Jul Natur

Nexelø - barndommens ø

Tirsdag den 23. juli 2024, kl. 10:00.

25 Jul Natur

Nexelø-barndommens ø

Torsdag den 25. juli 2024, kl. 10.

25 Jul Natur

Nexelø - barndommens ø

Torsdag den 25. juli 2024, kl. 10:00.