Cinema4

Viser 135 events fra/efter 18. apr. 2024

Arne Alligator og junglevennerne

Skyttevej 12, Skive
Arne Alligator bor i junglen sammen med alle sine venner. Han er sprængfyldt med energi og altid klar på et eventyr, hvor end det bringer ham hen - dybere ind i junglen, langs floden eller endda i byen..
Robot Dreams

Skyttevej 12, Skive
Er baseret på Sara Varons prisvindende graphic novel og fortæller bittersødt, bevægende og dybt menneskeligt om venskabets styrke og skrøbelighed. Om drømme, længsel og skønheden ved at dele..
Kung Fu Panda 4 - Dansk tale

Skyttevej 12, Skive
Animationsfilm med den elskede panda Po. Efter 10 tre actionfyldte eventyr skal Po være leder for Fredens Dal og han skal træne en ny Dragekriger. Men først skal han lige tage en slapper... hvis han kan!.
Past Lives

Lørdag den 20. april 2024, kl. 15.20.
Skyttevej 12, Skive
Drama om venskab og kærlighed. Barndomsvennerne Nora og Hae Sung splittes da Nora flytter til Canada. 20 år senere genforenes de. Debutfilm af instruktøren Celine Song, der har vundet 'Årets bedste film' fra Sundance Filmfestival..
Rød himmel

Lørdag den 20. april 2024, kl. 16.
Skyttevej 12, Skive
Efter en afstikker ud i det mere fantasmagoriske med 'Undine' er Christian Petzold tilbage i en mere genkendelig virkelighed i 'Rød himmel', der udspiller sig et sted på den tyske Østersøkyst, hvor himlen lyses op af en skovbrand, der bevæger sig nærmere..
Hammarskjöld

Lørdag den 20. april 2024, kl. 16 & 18.30.
Skyttevej 12, Skive
Historisk thriller placeret i New York under den kolde krig. Diplomaten Dag Hammarskjöld (Mikael Persbrandt) vil bringe freden til verdenen. Dag begynder dog at tvivle på at det kan lykkes. Instrueret af Per Fly..
Abigail

Lørdag den 20. april 2024, kl. 16 & 21.
Skyttevej 12, Skive
Børn kan være noget så grusomme..
Ghostbusters 4: Frozen Empire

Lørdag den 20. april 2024, kl. 18.
Skyttevej 12, Skive
I ghostbusters: FROZEN EMPIRE vender familien Spengler tilbage, hvor det hele startede - den ikoniske New York City brandstation..
For Evigt

Lørdag den 20. april 2024, kl. 18.30.
Skyttevej 12, Skive
Et voldsomt jordskælv forårsager en mystisk Sprække i havbunden flere kilometer under Atlanterhavets overflade. Det enestående naturfænomen accelererer de globale klimaforandringer dramatisk og er en mulig trussel mod menneskeheden..
Jagtsæson 2: I medgang og modgang

Lørdag den 20. april 2024, kl. 19 & 21.
Skyttevej 12, Skive
Komedie med de tre veninder Eva (Mille Dinesen), Marlene (Lærke Winther) og Bella (Stephania Potalivo), der i denne toer ser bryllupsklokker i horisonten, da Bella skal giftes. Polterabenden forløber dog overhovedet ikke som forventet!.