Teater Møn, Magleby gamle centralskole

Klintholm Havnevej 52
4791 Borre

Viser 1 event fra/efter 18. apr. 2024

Skal, skal ikke, skal, skal æggeskal?
20 Maj Skuespil

Skal, skal ikke, skal, skal æggeskal?

Mandag den 20. maj 2024, kl. 19-21.
Teater Møn, Magleby gamle centralskole,
Klintholm Havnevej 52, Borre
I en dystopisk verden i en nær fremtid, fordriver syv arbejdere tiden med at pakke æg under streng ledelse af en magtsyg chef..

Alt emmer af "ordnung muss sein", men da en excentrisk konsulent fra fødevarestyrelsen kommer på besøg bliver der rusket op i den ellers polerede facade. Rygter spreder sig, ubehagelige hemmeligheder, der ikke kan ignoreres, kommer frem. Hvornår har arbejderne set nok af sandheden til at give slip på deres privilegier? Noget er ihverfald begyndt at ulme og det trækker op til revolution. Den vil ikke bare ændre på æggepakkeriet, den vil sætte ild til hele verdenen.
Føl jer velkommne, når Teater Hønseslagteriet spiller deres selvstændige forestilling i Teater Møns skønne lokaler!
Vi ses ;) x500