Den gamle Bank

Viser 29 events fra/efter 25. apr. 2024

1 Maj Andet

Håndarbejdscafé - Vi strikker til julehjælpen

Onsdag den 1. maj 2024, kl. 14-16.
Skivevej 5, Roslev
Der er håndarbejdscafé i »Den gamle Bank« i Selde alle onsdage kl. 14.00-16.00. I lige uger strikker vi til julehjælpen - garn, strikkepinde og hæklenåle er til rådighed. I ulige uger medbringer du dit eget håndarbejde..

Mandags morgenkaffe
6 Maj Andet

Mandags morgenkaffe

Mandag den 6. maj 2024, kl. 10-11.
Skivevej 5, Roslev
»Den gamle bank« i Selde åbner til fælles morgenkaffe, for alle på Fursundegnen, den første mandag hver måned kl. 10.00. Medbring 15 kr. til rundstykke og kaffe. Vel mødt!.
7 Maj Andet

It-café

Tirsdag den 7. maj 2024, kl. 10-12.
Skivevej 5, Roslev
Har du brug for hjælp til pc, tablet, mobil, wi-fi, programmer osv. Mød op i »Den gamle Bank« i Selde (ved Brugsen) tirsdage i ulige uger kl. 10.00-12.00. Første gang er den 21. november 2023. Det er gratis for alle!.

Afholdes af Ældre Sagen, Skive-Spøttrup-Sundsøre
og Fursund Kirker
7 Maj For børn

Hele Danmarks Familieklub

Tirsdag den 7. maj 2024, kl. 17-19.
Skivevej 5, Roslev
Fokus er på FAMILIETID, nærvær og samvær med andre børnefamilier, når vi hver anden tirsdag mødes og spiser sammen, hygger med krea, udeleg, udeliv, spil mm. Det er gratis at være med - tilmelding er nødvendig af hensyn til maden..

Kontakt kirke- og kulturmedarbejder Rikke Berggreen på tlf. 40417873 eller RIBLA@km.dk.

Der er drop-in med saft og kaffe fra kl. 16.30.
Dagens aktivitet starter kl. 17.00.
Vi spiser aftensmad sammen og hygger bagefter med en godnathistorie, - og er klar til at tage hjem og putte børnene kl. 19.00
8 Maj Andet

Håndarbejdscafé med eget håndarbejde

Onsdag den 8. maj 2024, kl. 14-16.

Herreværelset
15 Maj Andet

Herreværelset

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 11.30-13.
Skivevej 5, Roslev
I Selde mødes den 3. onsdag hver måned kl. 11.30-13.00. Vi spiser smørrebrød, snakker, synger en sang fra Højskolesangbogen og hører ofte en lokal fortælling eller tager på udflugt sammen..

Tilmelding til kirke- og kulturmedarbejder Rikke Berggreen Larsen på 40 41 78 73 senest
mandagen før vi mødes.
Pris 60 kr
15 Maj Andet

Håndarbejdscafé - Vi strikker til julehjælpen

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 14-16.

21 Maj Andet

It-café

Tirsdag den 21. maj 2024, kl. 10-12.

Afholdes af Ældre Sagen, Skive-Spøttrup-Sundsøre
og Fursund Kirker
21 Maj For børn

Hele Danmarks Familieklub

Tirsdag den 21. maj 2024, kl. 17-19.
Skivevej 5, Roslev

Der er drop-in med saft og kaffe fra kl. 16.30.
Dagens aktivitet starter kl. 17.00.
22 Maj Andet

Håndarbejdscafé med eget håndarbejde

Onsdag den 22. maj 2024, kl. 14-16.