Lemvig Frivilligcentret

Havnen 18
7620 Lemvig

Viser 1 event fra/efter 19. apr. 2024

Fysioterapeut Martin Melbye fortæller om ryglidelser - og hvad man selv kan gøre for at reducere
25 Sep Foredrag

Onsdag den 25. september 2024, kl. 19-22.
Lemvig Frivilligcentret,
Havnen 18, Lemvig
Smerter. Martin Melbyevil på denne aften give dig viden om hvad du selv kan gøre for at reducere konsekvenserne af ryglidelser.Du får en forklaring på nogle af de årsager der kan være til vedvarende rygsmerter, slidgigt, diskusprolaps m.m..

Martin Melbye
Du får også fysioterapeutens bedste råd, til hvad du selv kan gøre for at reducere smerterne, og de begrænsninger smerterne fører med sig.

Der vil være rig lejlighed til at stille spørgsmål undervejs.

Om Foredragsholderen:
Martin Melbye er fysioterapeut på Budolfi Privathospitals tværfaglige rygcenter. Han har arbejdet med udredning, behandling og genoptræning af mennesker med ryglidelser siden 1999. Han har arbejdet i sygehusregi, på genoptræningshospital og i primær sektoren. Martin er medforfatter til Sundhedsstyrelsens Nationale retningslinier for behandling af diskusprolaps. Underviser fysioterapeuter på efteruddannelse.
Martin er stærk tilhænger af at hjælp og indsatser, tager udgangspunkt i at skabe tryghed ved at bruge kroppen, samt at give patienter redskaber til selv at gøre noget der kan forbedre smerter og daglig funktionsevne.
Martin formidler sin viden i et almindeligt, letforståeligt sprog. Han er en levende og entusiastisk underviser, der holder meget af at være i dialog med sine tilhørere

Pris inkl kaffe/te og kage
medlemmer. 75 kr. ikke medlemmer 100 kr

senest 18 september På gfvestjylland.nemtilmeld.dk/32/