AOF Holstebro Aftenskolen

Italiensk for øvede
23 Apr Undervisning

Italiensk for øvede

Tirsdag den 23. januar til tirsdag den 23. april 2024, 12 mødegange kl. 18-19.30.
AOF Holstebro Aftenskolen,
Fredericiagade 27 B, Holstebro
Dette kursus er for studerende, der allerede har et grundlæggende niveau i italiensk, og som stræber efter at forbedre grammatik , læsning og klassediskussioner..

Vi laver samtaleøvelser for at udvide vores ordforråd og lytteøvelser for at forbedre vores forståelse og du skal regne med noget hjemmearbejde.

Det er primært bogen 'passaparola 1' vi bruger til kurset, og eventuelt ekstra materiale som bliver tildelt

Underviser: Aida Adriana Ciulei
Italiensk for næsten begyndere
23 Apr Undervisning

Italiensk for næsten begyndere

Tirsdag den 23. januar til tirsdag den 23. april 2024, 12 mødegange kl. 19.45-21.15.
AOF Holstebro Aftenskolen,
Fredericiagade 27 B, Holstebro
Dette kursus er for dig, der haft en sæson i aftenskolen eller har et grundlæggende kendskab til sproget. På holdet vil vi gennemgå sproget, men selvfølgelig også italiensk kultur..

Du lærer undervejs om udtale, ordforråd og om basisreglerne inden for grammatik for at kunne danne meningsfulde sætninger. Vi benytter grundbogen Passaparola 1 og yderligere materiale leveres til at uddybe de forskellige emner