Isenvad præstegård

Skærtorsdagsmåltid
28 Mar Andet

Skærtorsdagsmåltid

Torsdag den 28. marts 2024, kl. 18-20.
Konfirmandstuen, Bygaden 15, Isenvad, Ikast
Velkommen til hyggeligt måltidssamvær i Konfirmandstuen efter Gudstjenesten. Pris for middag: Børn gratis, voksne kr. 75 som betales på aftenen. ALLE er hjertelig velkommen!.

Tilmelding senest 17. marts til graver@isenvad-kirke.dk eller til tlf. 44183512 Arrangør: Aktivitetsudvalget i Isenvad kirke
9 Apr Andet

Sognecafé

Tirsdag den 9. april 2024, kl. 14.30-16.
Konfirmandstuen, Bygaden 15, Isenvad, Ikast
Velkommen til sognecafe. Denne gang kommer kulturkonsulent ved Ikast-Brande kommune Carsten Jensen og fortæller historien om hverdagskunsten på villaveje i Ikast med udgangspunkt i hans nye bog af samme navn..

Vi skal bl.a. høre historien om hverdagens kunst i Højrisparken i Ikast. Her stiftede 14 lodsejere i starten af 1970'erne et konsortium, der etablerede en privat udstykning med 214 parcelhusgrunde med monumentalt kunst på villavejene til følge. Sognecaféen foregår i konfirmandstuen overfor Isenvad Kirke. Alle er velkommen, til foredraget, kaffebord og hyggeligt samvær
16 Apr Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 16. april 2024, kl. 14.30-17.
Konfirmandstuen, Bygaden 15, Isenvad, Ikast
Velkommen i et åbent, hyggeligt fællesskab, med strik, spil og snak udvalgte tirsdage kl. 14.30-17 i konfirmandstuen. Vi begynder og slutter eftermiddagen med en sang fra Højskolesangbogen. Der serveres kaffe og te. Gratis deltagelse..

7 Maj Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 7. maj 2024, kl. 14.30-17.

Orienteringsmøde - Menighedsmøde
14 Maj Møder

Orienteringsmøde - Menighedsmøde

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 19-22.
Konfirmandstuen, Bygaden 15, Isenvad, Ikast
Det årlige MENIGHEDSmøde er i år også et ORIENTERINGSmøde om det kommende Menighedsrådsvalg..

På mødet orienterer menighedsrådet om deres arbejde, kommende opgaver, antallet af kandidater, der skal vælges, rammerne for valgforsamlingen, samt muligheden for at udløse et afstemningsvalg. Det er også muligt at drøfte, hvem der ønsker at være kandidater til de nye menighedsråd. Menighedsrådet serverer naturligvis kaffe og brød. VELKOMMEN til møde i DIT sogn om DIN kirke. Du kan læse mere om valg til menighedsråd 2024
28 Maj Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 28. maj 2024, kl. 14.30-17.

11 Jun Andet

Sognecafé

Tirsdag den 11. juni 2024, kl. 14.30-16.

25 Jun Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 25. juni 2024, kl. 14.30-17.

6 Aug Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 6. august 2024, kl. 14.30-17.

3 Sep Andet

Hyggeklubben

Tirsdag den 3. september 2024, kl. 14.30-17.