Struer Højskole

Skrænten 4
7600 Struer
Tlf: 97850822

Vi er en lille højskole som ligger i det natursmukke Vestjylland med bakker skabt af is, som vi holder af at begynde dagen med at synge om. I vores naturskønne omgivelser er der højt til himlen, og det er der også på vores højskole. Vi er en højskole for alle. Vi har fokus på det nære, fællesskabet, og din personlige udvikling, med andre ord, det der giver livet menig og værdi

Viser 3 events fra/efter 20. apr. 2024

30 Apr Ekskursion

Besøg Struer Højskole

Tirsdag den 30. april 2024, 09:00-18.00.
Skrænten 4, Struer
Kom og besøg Struer Højskole. Hør mere om højskoleophold for helt almindelige voksne mennesker. Vi gir gerne en rundvisning og en kop kaffe. Ring på 9785 0822 eller skriv til mail@struerhojskole.dk, så finder vi et tidspunkt der passer..
20 Maj Ekskursion

Besøg Struer Højskole

Mandag den 20. maj 2024, 09:00-18:00.
21 Maj Ekskursion

Besøg Struer Højskole

Tirsdag den 21. maj 2024, 09:00-18:00.