Holstebro Lystanlæg

Lørdag den 10. august 2024
Pris: Entré Køb/bestil billet
Lystanlægget, Holstebro
Varighed: ca. 12 timer. Læs mere på www.vsnf.dk/..
21 Aug Musical

Musicalen Jens Langkniv

Onsdag den 21. august 2024, kl. 20-22.30.
Lystanlægget, Holstebro
Jens Langkniv var en af de første musicals Holstebro Festspil opførte i Musikteatret i den lange række af forestillinger Festspillet lavede fra 1993 til 2011. Med tanke på, at amatøropsætniger var nyt i Musikteatret var 6000 tilskuere rigtig godt..

Forestillingen var også en del af Kulturby 96 i København, hvor Langkniven blev opført på færgen Kronborg med fulde huse til alle 4 forestillinger.

Musicalen er komponeret af Morten Isaksen og tekster og dialog er skrevet af Karsten Jensen begge Holstebro. Nye sangtekster er skrevet af Mogens Kjær

Men musicalen er den gode historie om kærlighed, krig, erotik, helte og skurke. En historie hvor Danmark er under pres - der er krig i Europa og den er på vej til Danmark og man spørger - hvem er fjende og hvem er ven. Det er Danmark i 1620'erne og ikke i 2020'erne
22 Aug Musical

Musicalen Jens Langkniv

Torsdag den 22. august 2024, kl. 20-22.30.

23 Aug Musical

Musicalen Jens Langkniv

Fredag den 23. august 2024, kl. 20-22.30.

24 Aug Musical

Musicalen Jens Langkniv

Lørdag den 24. august 2024, kl. 20-22.30.

25 Aug Musical

Musicalen Jens Langkniv

Søndag den 25. august 2024, kl. 20-22.30.

Sensommerfest i Holstebro
6 Sep Andet/Ukendt

Sensommerfest i Holstebro

Fredag den 6. september 2024, kl. 15.30.
Mere info kommer snart..