Struer Aktivitetscenter

Tlf: 24877147

Viser 5 events fra/efter 20. apr. 2024

Blid yoga

Tirsdag den 9. januar til tirsdag den 30. april 2024, 14 mødegange kl. 09.30-10.45.
Skolegade 5a, Struer
Yoga - for dig, der gerne vil arbejde bevidst med dig selv også selvom kroppen ikke er, hvad den har været! Vi arbejder vi med en blid form for yoga, der tager hensyn til den enkeltes formåen. Yoga skaber balance mellem krop og sind..

Yoga afspænder kroppen, mens du roligt og koncentreret arbejder dig igennem øvelserne og stillingerne - i et dejligt harmonisk flow - med åndedrættet, som det centrale

Blid yoga og energitræning

Tirsdag den 9. januar til tirsdag den 30. april 2024, 14 mødegange kl. 11-12.30.

Nodekendskab - letøvede
20 Apr Undervisning

Nodekendskab - letøvede

Mandag den 8. april til mandag den 13. maj 2024, 6 mødegange kl. 16.25-18.10.
Skolegade 5a, Struer
Har du allerede lidt kendskab til noder, så spring ind her. På kurset tager jeg udgangspunkt i dine behov og din baggrund. Tag dine egne noder med!.

Vi vil fortsat arbejde med: puls, rytmer, tonenavne og taktarter, og udvide med: tonearter, dur/mol samt øveteknik

Underviser: Birgitte Langiuss
Hold: 241906
Sommeryoga ved Dorrit

Tirsdag den 14. maj til tirsdag den 18. juni 2024, 6 mødegange kl. 09.30-11.
Skolegade 5a, Struer
Yoga i harmoni med sommeren, hvor vi arbejder med yogaen i tråd med den lyse, varme tid, og mærker den energi, det giver os. Alle kan være med, øvede, som nybegyndere..

Tysk niv. 4 - konversation
12 Sep Undervisning

Tysk niv. 4 - konversation

Torsdag den 12. september til torsdag den 21. november 2024, 10 mødegange kl. 13.30-15.15.

Underviser: Juliane Overgaard