Kabbel Hovedgård

Privatejet Hovedgård uden offentlig adgang

Viser 3 events fra/efter 28. mar. 2024

Gudstjeneste: Bededagsaften

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19.
Kabbelvej 55, Lemvig
Fælles gudstjeneste for Gudum, Fabjerg, Nørre Nissum og Nørlem sogne. Take-away hveder til at varme hjemme..
Gudstjeneste

Gudstjeneste

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19.
Kabbelvej 55, Lemvig
Store Bededagskvæld. Selv om Store Bededag er afskaffet, så fastholder vi traditionen med vores samarbejde med kirkerne øst for os omkring denne aften..

Derfor mødes vi igen i år til en stemningsfyldt aftengudstjeneste med efterfølgende take-away-hveder til alle. Gudstjenesten varetages af Jonathan Byskov og Bettina Reese Tonnesen. Vi glæder os til at se rigtig mange til denne aften

Gudstjeneste: Bededagsaften

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19-20.
Kabbelvej 55, Lemvig
Fælles gudstjeneste for Gudum, Fabjerg, Nørre Nissum og Nørlem sogne. Der udleveres hveder til at varme hjemme..