Nordiska folkhögskolan i Kungälv

Besøg Nordiska i Sverige
2 Maj Andet

Besøg Nordiska i Sverige

Torsdag den 2. maj 2024, 15:00-17:00.
Nordiska folkhögskolan i Kungälv,
Olof Palmesväg 1, Kungälv
Velkommen til åbent hus på Nordiska folkhögskolan i Sverige. Her kan du høre mere om vores fem spændende linjer i fotografi, film, teater, musik og billedkundskab. Under forået 2024 har vi åbent hus: - 1. februar - 7. marts - 11. april - 2. maj..

Hvis du har bedre mulighed for at komme en anden dag, kan du skrive til info@nordiska.fhsk.se

Vi kan også ordne en digital rundvisning.

Læs mere og tilmeld dig her: