Kongsgaarden

Strandvejen 11, Vester Broby
4180 Sorø

Kongsgaarden i Broby. En gammel fire-længet, nyrenoveret gård med jorde stødende op til Susåen

Viser 3 events fra/efter 18. apr. 2024

5 Maj Andet

Lones kaffebord på Kongsgaarden

Søndag den 5. maj 2024, kl. 14.
Strandvejen 11, Vester Broby, Sorø
Du inviteres til søndagskaffe med Lones hjemmebag og fortællinger om familien og gården..

Velkommen i det gamle stuehus med kaffe og hjemmebag, ligesom Lone serverede det. Hør historien om Lone, fra husbestyrerinde til frue på Kongsgaarden. Du hører om familien, kigger i de gamle fotoalbums, samt får fornemmelsen af 50'erne på landet.

9 Jun Andet

Lones kaffebord på Kongsgaarden

Søndag den 9. juni 2024, kl. 14.

22 Sep Andet

Lones kaffebord på Kongsgaarden

Søndag den 22. september 2024, kl. 14.