Idrætshøjskolen Bosei

Viser 3 events fra/efter 29. mar. 2024

29 Mar Andet

Rundvisning | Idrætshøjskolen Bosei

Fredag den 1. til søndag den 31. marts 2024, kl. 11:00.
Evensølundvej 5, Præstø
Vi afholder løbende personlige rundvisninger. Vælg den dato der passer dig bedst..

Overvejer du et højskoleophold? Bosei opleves bare bedst 'live'. Vi vil derfor gerne invitere dig på besøg til en rundvisning og en lækker frokost.

Det er vores PR-ninja Carsten Petersen, som viser rundt og svarer på spørgsmål. Carsten har været på Bosei i ca. 10 år og kender højskolen ud og ind.

Du altid velkommen til at kontakte Carsten direkte på 25403187 for at høre mere om et muligt højskoleophold
1 Apr Andet

Rundvisning | Idrætshøjskolen Bosei

Mandag den 1. til tirsdag den 30. april 2024, kl. 11:00.

1 Maj Andet

Rundvisning | Idrætshøjskolen Bosei

Onsdag den 1. til fredag den 31. maj 2024, kl. 11:00.