Ikast Bio

Viser 151 events fra/efter 25. apr. 2024

For Evigt

Strøget 49, Ikast
Et voldsomt jordskælv forårsager en mystisk Sprække i havbunden flere kilometer under Atlanterhavets overflade. Det enestående naturfænomen accelererer de globale klimaforandringer dramatisk og er en mulig trussel mod menneskeheden..
Challengers

Strøget 49, Ikast
Fra den visionære filmskaber Luca Guadagnino kommer 'Challengers' med Zendaya i hovedrollen som den hæmningsløse Tashi Duncan..
Hammarskjöld

Strøget 49, Ikast
Historisk thriller placeret i New York under den kolde krig. Diplomaten Dag Hammarskjöld (Mikael Persbrandt) vil bringe freden til verdenen. Dag begynder dog at tvivle på at det kan lykkes. Instrueret af Per Fly..
Civil War

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19.30.
Strøget 49, Ikast
Er en adrenalinfyldt rejse gennem et krigshærget USA, som i en nær fremtid balancerer på kanten af afgrunden..
Abigail

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19.30.
Strøget 49, Ikast
Børn kan være noget så grusomme..
Monkey Man
25 Apr Action/Drama

Monkey Man

Torsdag den 25. april 2024, kl. 19.45.
Strøget 49, Ikast
Kid er en af de mange, der lever på bunden af samfundet storbyen Yatana. Han tjener til dagen og vejen i kampsportsarenaen, hvor han som "the Beast" og skjult af en gorillamaske, lader sig slå til blods på det aftalte tidspunkt til publikums jubel..
Hammarskjöld

Challengers

For Evigt

Abigail

Fredag den 26. april 2024, kl. 19.30.
Strøget 49, Ikast
Børn kan være noget så grusomme..