Ristorante Marco Polo

Torvet 5B
7400 Herning
Åbent: Kl. 11.30-15. Kl. 17-22

Ristorante Marco Polo er placeret centralt på Torvet i Herning. Maden er traditionel italiensk, med et stænk af det moderne.

Når man træder ind på Ristorante Marco Polo, bliver man mødt med af hyggelig stemning. Med udsigt over Torvet og med duften af de italienske retter man har i vente, føler man sig godt tilpas.

Et indbydende menukort vidner om fokus på detaljer, og man sparer ikke på kvaliteten hos Marco Polo.

Hvad enten man er til frokost eller aftensmad, bliver man mødt med et smil og god service.

Marco Polo laver også mad til større selskaber som barnedåb og konfirmationer. De tilbyder også mad-ud-af-huset.

Bestil bord eller mad online på www.marcopolo-herning.dk