Midtpunktet Thyholm

Rughavevej 5
7790 Thyholm

Multisal med scene, mødelokaler, musiklokaler, sportshal og cafeteria

Viser 3 events fra/efter 19. apr. 2024

Anders og Bent Bro - musikalsk underholdning
8 Maj Andet/Ukendt

Anders og Bent Bro - musikalsk underholdning

Onsdag den 8. maj 2024, kl. 20.
Pris: Entré: 200-380 kr Køb/bestil billet
Kroppen Husker alt
26 Sep Foredrag

Kroppen Husker alt

Torsdag den 26. september 2024, kl. 18.30.
Rughavevej 5, Thyholm
Din krop husker alt. Et foredrag om, hvordan chok og traumer påvirker din krop. Vidste du, at din krop reagerer på alle de chok og traumer, du oplever igennem dit liv?. Og at kroppen husker alle dine traumer?.

Vi har alle sammen oplevet at få et chok. Et lille chok går hurtigt over, og snart glemmer du det igen. Større chok reagerer kroppen dog på. Nogle gange voldsomt og du risikerer at chokket sætter sig. Det har store konsekvenser at have sådanne chok i kroppen. Det kan ødelægge din naturlige lethed, glæde og handlekraft.
En konsekvens kan være, at du ændrer adfærd. Måske bliver du vred, ked af det, taler grimt til andre eller dig selv, får ikke sagt fra, får det dårligt sammen med bestemte mennesker eller i specifikke situationer.
En anden konsekvens kan være, at du ikke tager handling på det, du ønsker. Det kan være, at du lever dit liv på andres præmisser. Muligvis oplever du også en gang imellem, at det hele går den forkerte vej
Go Gammeldags Halbal 2024
26 Okt Dansegulv

Go Gammeldags Halbal 2024

Lørdag den 26. oktober 2024, kl. 18.
Rughavevej 5, Thyholm
Aftenen starter med spisning kl. 18.00. MD DUO spiller efter maden og frem til DEN RØDE TRÅD går på scenen samt bagefter. Festen slutter kl. 01.00..