Gymnastikhøjskolen i Ollerup

Krebsfalch
4 Apr Rock/Pop

Krebsfalch

Torsdag den 4. april 2024, kl. 20.
Svendborgvej 3, Ollerup, Vester Skerninge
Kalder igen. Otte år efter duoens sidste startskud kalder KREBSFALCH aka Poul Krebs og Michael Falch hinanden tilbage..

Tiden er inde til en ny akustisk duo - tur, hvor brødrene lader den helt særlige ånd, der altid opstår imellem dem, få frit løb bare de to på scenen
DansktopFestivalen
17 Maj Andet/Ukendt

DansktopFestivalen

Fredag den 17. til søndag den 19. maj 2024
Pris: Entré Køb/bestil billet
Svendborgvej 3, Ollerup, Vester Skerninge
Danmarks største dansktopfestival med alle dansktoppens største stjerner. Ta' med til Danmarks største festival for dansktopmusikken. Tre dages pinsefest fuld af alle de største stjerner, ægte festivalstemning, god mad og højt humør..

I år kan du bo i vores hyggelige campingområde direkte ved festivalpladsen -for både campere og campingvogne. Du kan også booke hotelpakker eller luksustipier. Nemt og praktisk.

Festivalen løber fra fredag eftermiddag klokken 16.00 til 22.00 samt lørdag og søndag fra 9.00 til 22.00. Og så har du jo en dejlig helligdag mandag til at hvile ud.

Musikprogrammet følger i løbet af efteråret. Indtil da kan tiderne variere lidt fra ovenstående.

Læs beskrivelse af alle billettyper, overnatning og tilkøb grundigt på www.dansktopfestival.dk, før du bestiller.

Vi tager forbehold for ændringer
Faceoff 2024 // round one, ollerup dk

Lørdag den 22. juni 2024, kl. 13.
Pris: Entré Køb/bestil billet
Svendborgvej 3, Ollerup, Vester Skerninge
D. 15 juni skydes FACEOFF sæsonen 2024 i gang på Gymnastikhøjskolen i Ollerup. I ikoniske rammer mødes toppen. Program: 10.00: Teltplads udearealer åbner. 12.00: Dørene åbner. 13.00: FACEOFF Individuals. 14.30: Chill out..

16.00: FACEOFF Crew
18.00: Chill out
20.00: After Party + live
03.00: After party ends

FACEOFF 2024 sæson kickoff.
Ikoniske rammer.
Mulighed for overnatning i eget telt
Året største gymnastikfest

FACEOFF har genopfundet konkurrenceformatet for at bringe dig en begivenhed, der hylder gymnastikkens mangfoldighed skaber en sand fest for øjnene. Du vil blive forbløffet over de utrolige præstationer, som atleterne leverer på scenen. Stemningen bliver intens tempoet bliver hæsblæsende.

FACEOFF x Main Event er en invitation til alle, uanset om du er en dedikeret gymnastikentusiast, en nysgerrig tilskuer eller blot leder efter en uforglemmelig aften fyldt med spektakulære optrædener.

Gruppebillet +20 personer: Kontakt FACEOFF få et tilbud - kontak@faceoff.dk
Olympen Live '24
24 Aug Andet/Ukendt

Olympen Live '24

Lørdag den 24. august 2024, kl. 11.
Pris: Entré: 30-625 kr Køb/bestil billet
Svendborgvej 3, Ollerup, Vester Skerninge
Lørdag den 24. august på Olympen festivalplads i Ollerup, Sydfyn. BILLETTER. Standardbilletprisen '24 bliver samme pris som i '23, 695 kr. + gebyr..

Mandag den 4. september kl.10.00 frigives 500 EARLY BIRD-billetter til kun 495 kr. + gebyr. Herefter frigiver vi 1.000 EARLY BIRD-billetter til kun 595 kr. + gebyr.

EARLY BIRD findes i to kategorier: ? EARLY BIRD standard
? EARLY BIRD handicap m.

VIP-billetter, børnebilletter alle tilkøbsmuligheder frigives i efteråret '23.

FESTIVALEN
Forestil dig en sommerlørdag, hvor du dine venner bliver forkælet med livemusik i en hel dag! Endda et sted, hvor gæstfriheden, hyggen de Sy'fynsk' feelgood-vibes er til at føle på.
Du er landet på den smukkeste grønne plads på Sydfyn. Pladsen er omringet af høje flotte træer skråning, der skaber et helt unikt amfi-lignende koncertområde. Der er perfekt udsyn, uanset om du er på toppen, på plænen eller du nyder solen musikken på skråningen.

Du er netop her, fordi du elsker en god fest livemusik.

Du bemærker det overalt, her er højt til loftet, alle er glade, du kan smide sandalerne danse rundt på græsset på dine bærefødder. Den fynske street-food smager godt, fadøllene er kolde, vinen drinksene perfekt tempereret energien omkring dig er vidunderlig.
Musikken fra de talentfulde stjerner, toner ud over pladsen med groovy hits, alle de gode klassikere de bedste 'sing-a-long' sange, alt imens du nyder livet.
Musikkens vibrationer får din krop til at danse livsenergien ruller igennem helle kroppen.

Dét er Olympen Live.
Velkommen til Sydfyn Danmarks nok hyggeligste feelgood-festival. Vi glæder os til at skabe en fest i fællesskab med dig dine bedste musik-venner, i uge 34.

Billetbegrænsning
Der må maks. købes 50 billetter pr. person på dette arrangement.

Event information
Olympen Live er en endagsfestival mest for voksne. Porten åbner kl.11.00. Musikken spiller til kl. ca. 00.00.

Olympen Live præsenteres i samarbejde med Live Culture, Albani, Aperol Spritz, Kaffe Lars, Tullamore Dew, SEF Energi, Kaffe Lars, BYGMA, Mascot, Radio Diablo, Kammerateriet Gymnastikhøjskolen i Ollerup.

For yderligere information se

olympenlive
Malte Ebert - Gennemsnitsdansker
15 Nov Rock/Pop

Malte Ebert - Gennemsnitsdansker

Fredag den 15. november 2024, kl. 20.
Svendborgvej 3, Ollerup, Vester Skerninge
Dørene åbner kl. 19:00. Arrangør: BrandM i samarbejde med Evebt C..