AOF Ringkøbing-Skjern

Tlf: 86812100

Leder: Leif Benjaminsen

Viser 11 events fra/efter 29. mar. 2024

På tur langs Vestkysten (H)
25 Maj Natur

På tur langs Vestkysten (H)

Lørdag den 25. maj 2024, kl. 09.30-15.
Arrangør: AOF Ringkøbing-Skjern. Ringkøbing Station, Nørredige 3B, Ringkøbing
Vi skal opleve hvordan et gammelt landbrug på Vestkysten drives i nyere tid, nemlig som gårdbutik. Der vil være tid til at shoppe i den gamle lade som nu er butik, så husk lommepenge..

Herefter køre vi mod Nr. Vosborg, hvor vi skal se og høre om den gamle herregård. Frokost spiser vi på Kytterup Havn, så vigtigt med påklædning efter vejret. Turen er ikke for kørestolsbruger. Inkl. forplejning
Mødested: Banegården, Nørredige, Ringkøbing kl. 9.30 og herefter kørsel i private biler. Hjemkomst - Banegården kl. 15.30