Nørre Snede Sognehus

Rørbækvej 9C
8766 Nørre Snede
Åbent: Efter aftale

Nørre Snede præstegård. Sognehus, der fungerer som sognets forsamlingshus, konfirmandstue og kirkelige mødested. Huset er indviet i 1997.

Viser 7 events fra/efter 29. mar. 2024

15 Apr Møder

Café-aften med oplæg og drøftelse af et aktuelt emne

Mandag den 15. april 2024, kl. 19.
Rørbækvej 9C, Nørre Snede
En aften, hvor vi lægger op til en samtale om et aktuelt emnd. Kaffe, te og vand står på bordene. Oplæg på ca. 20 min ved Arne Kiel med afsæt i avisartikler og den offentlige debat m.m. Drøftelse ved bordene..

Nogle enkle spørgsmål bliver delt ud til eftertanke og samtale. Vi samler trådene Vi drøfter aktuelle emner om tro og eksistens. Vi lægger op til at høre ønsker fra de fremmødte om emner, der ønskes taget op ved kommende aftner. Har du spørgsmål: Ring til Arne Kiel på tlf. 28440361 eller skriv på mail: akn@km.dk
Orienteringsmøde om menighedsrådsvalg samt Henning fortæller om kirkegårdene
14 Maj Møder

Orienteringsmøde om menighedsrådsvalg samt Henning fortæller om kirkegårdene

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 19.
30 Maj Møder

Menighedsrådsmøde

Torsdag den 30. maj 2024, kl. 19.
Rørbækvej 9C, Nørre Snede
Nørre Snede - Hampen menighedsråd afholder menighedsrådsmøde i Hampen Menighedshus. Alle møder er offentlige. Dog kan enkelte punkter være under lukket møde Dagsorden og referater kan ses på kirkernes hjemmeside..
10 Jun Møder

Café-aften med oplæg og drøftelse af et aktuelt emne

Mandag den 10. juni 2024, kl. 19.

29 Aug Møder

Menighedsrådsmøde

Torsdag den 29. august 2024, kl. 19.
Valgforsamling i Nørre Snede Sognehus
17 Sep Møder

Valgforsamling i Nørre Snede Sognehus

Tirsdag den 17. september 2024, kl. 19.
31 Okt Møder

Menighedsrådsmøde

Torsdag den 31. oktober 2024, kl. 19.