Højskolen Østersøen

Flensborgvej 48-50
6200 Aabenraa
Åbent: 8.00-16.00

Højskolen Østersøen er en almen dansk folkehøjskole, som sigter på at formidle kontakter, venskaber og arbejde i Europas mange forskellige kulturer. Vi er en højskole i grænselandet og vi forstår Tyskland som porten til Europas uendelige muligheder. På Højskolen Østersøen er det ikke antallet af nåle du har i dit europakort der tæller. Det er lysten til at lære de mennesker, der har rødder i Europas mangfoldige kulturer, rigtigt at kende. Porten er åben - vil du med?