Team Teatret

7400 Herning

Viser 73 events fra/efter 27. apr. 2024

Rune Klan 'idiot'

Lørdag den 3. maj 2025, kl. 16 & 19.30.
Pris: Entré: Løssalg: 350 kr
Østergade 32, Herning
Live 2025. Comedy. Aldersgruppe: Fra 15 år. Varighed: 85 min uden pause..

"Hvordan tager man dog den rigtige beslutning?
Findes der en rigtig og en forkert vej ud af alle situationer?
Noget må da være mere rigtigt at gøre end noget andet?
Og hvordan sørger man for IKKE at vælge det forkerte... og stå tilbage som en IDIOT"

Kom med på tur i Rune Klans underholdende og magiske verden, når den sympatiske tryllemester udforsker det komplekse spind af valg i livets drama, fra dagligdags beslutninger til filosofiske dilemmaer. Det bliver overraskende, indsigtsfuldt og sjovt. Tryl og komik, der puster liv i din tænkning

Medvirkende: Rune Klan

Producent: Jakob Riis
Poetry Slam

Tirsdag den 6. maj 2025, kl. 19.30.
Pris: Entré: 50 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
Østergade 32, Herning
Team Teatret har igen fornøjelsen af at åbne dørene for områdets seje ord-slammere. Og vi glæder os til at fortsætte succesen som fast scene for inspirerende og entusiastiske poetry slam-events i samarbejde med Kultivator..
Fru Pigalopp
10 Maj Børneteater

Fru Pigalopp

Lørdag den 10. maj 2025, kl. 14.
Pris: Entré: Børn/Unge: 75 kr, Gruppe, Børn/Unge: 50 kr, Gruppe, Voksen: 50 kr, Løssalg: 125 kr Køb/bestil billet
Østergade 32, Herning
Teater for børn. Aldersgruppe: 6-10 år. Varighed: 45 min uden pause..

På den højeste bakke i en lille by bor Fru Pigalopp alene i Tusinddørshuset. Der er godt nok kun tretten døre, og helt alene er hun ikke, for i huset bor også Hr. Larsen, som kan spille på en masse instrumenter.
Pigen Luna skal holde en uges sommerferie hos Fru Pigalopp. Det er hun slet ikke sikker på, er en god ide. Men en dag finder de en lille forladt krageunge, der har brug for hjælp, og så må de to finde ud af at samarbejde.
"Fru Pigalopp" er en musikalsk og hjertevarm fortælling om at få nye venner og om at være der for hinanden. Og lidt om regnorme. Af Bjørn Rønningen, dramatiseret af Brian Wind-Hansen.
Produceret efter aftale med: Teaterforlaget Songbird AS/www.songbirdteater.com

Medvirkende: Lisbeth Knopper, Jacob Venndt