Team Teatret

Viser 40 events fra/efter 28. mar. 2024

22 Nov Skuespil

The Julekalender

Fredag den 22. november 2024, kl. 17.
Skrevet af DE NATTERGALE. Komedie. Varighed: 150 min med pause..

The Julekalender i teater-version er historien, som vi kender den fra tv, om de tre nisser Frits, Hansi og Gunther, der sendes til en gammel nissehule i Jylland for at finde nøglen til spilledåsen, der spiller nissen Gammel Noks skrantende livsmelodi. De har fået Den Store Bog med sig, som indeholder svar på næsten alt, og som endelig ikke må falde i de onde Nåsåeres hænder. Alt dette ved kartoffelavler Oluf Sand, hans kone Gertrud og deres hund Emil intet om, de bor blot i nærheden af den gamle nissehule. En dag får de uventet besøg af den mystiske handelsrejsende, Benny Jensen, der dag efter dag bliver hængende "bare lige til i morgen, ik'?"

23 Nov Skuespil

The Julekalender

Lørdag den 23. november 2024, kl. 13 & 17.

26 Nov Skuespil

The Julekalender

Tirsdag den 26. november 2024, kl. 19.30.

27 Nov Skuespil

The Julekalender

Onsdag den 27. november 2024, kl. 19.30.

28 Nov Skuespil

The Julekalender

Torsdag den 28. november 2024, kl. 19.30.

29 Nov Skuespil

The Julekalender

Fredag den 29. november 2024, kl. 17.

The Julekalender Pakke
30 Nov Skuespil

The Julekalender Pakke

Lørdag den 30. november 2024, kl. 13 & 17.
Pris: Entré: 1195 kr + evt. gebyr Køb/bestil billet
30 Nov Skuespil

The Julekalender

Lørdag den 30. november 2024, kl. 13 & 17.
Pris: Entré: Børn/Unge: 65 kr, Løssalg: 235 kr

3 Dec Skuespil

The Julekalender

Tirsdag den 3. december 2024, kl. 19.30.

4 Dec Skuespil

The Julekalender

Onsdag den 4. december 2024, kl. 19.30.