Viser 4 events mellem 29. mar. 2024 og 29. jan. 2025

29 Mar Online event

Virtuel rundvisning på Gerlev Idrætshøjskole

Tirsdag den 9. januar til tirsdag den 2. april 2024, 16.00-17.00.
, Slagelse
Kom på virtuel rundvisning på Gerlev Idrætshøjskole. Vælg mellem datoerne tirsdag d. 9. januar, tirsdag d. 6. februar, tirsdag d. 5. marts og tirsdag d. 2. april. Alle dage kl. 16.00-17.00..

Mød en tidligere elev, der nu er ansat som Crew på Gerlev. Hun kan både fortælle om, hvordan det er et være elev, hvordan du kan sammensætte dit ophold, hvad du kan få ud af et højskoleophold og meget mere. Derudover vil hun give en rundvisning i Gerlevs mange forskellige faciliteter, og der vil være mulighed for at stille alle de spørgsmål, du skulle have på hjerte.

Så hvis du gerne vil vide mere om Gerlev, overvejer et ophold, eller allerede har tilmeldt dig, er du meget velkommen til at deltage i en af vores virtuelle rundvisninger.

PROGRAM:
16.00-16.10: Velkomst
16.10-16.40: Rundvisning på Gerlev
16.40-17.00: Oplæg om livet på Gerlev og spørgsmål

DET KAN DU BLIVE KLOGERE PÅ:

Hvordan det er at være elev på Gerlev
Hvordan et ophold er sammensat ift. skema, fag etc.
Praktiske forhold som værelser, tøjvask, roomies etc.
Gerlevs historie og værdier

OBS. Deltagelse kræver tilmelding. Du vil modtage et link til Zoom på mail senest en time inden arrangementet. Tilmeld dig på www.gerlev.dk/rundvisning.

Hvis du har praktiske spørgsmål eller spørgsmål, der er mere personlige, er du også meget velkommen til at kontakte Gerlevs kontor på gerlev@gerlev.dk eller 58 58 40 65.

Hvis du gerne vil på en fysisk rundvisning på Gerlev med en af vores tidligere elever, er det også muligt. Kontakt kontoret og aftal nærmere
8 Apr Online event

Virtuelt Åbent Hus på Krogerup Højskole

Mandag den 8. april 2024, kl. 19:00.
, Humlebæk
Overvejer du et ophold på Krogerup, viser vi meget gerne rundt. På en rundvisning bliver du klogere på højskolelivet og fagene. Vores Åbent Hus-arrangementer er gratis, men tilmelding er nødvendig via www.krogerup.dk/lange-ophold/bestil-en-rundvisning..

Til Krogerups Åbent Hus-arrangementer kommer du til at møde både lærere og elever, som kan fortælle om, hvordan livet på vores højskole folder sig ud. Rundvisningen tager en time til halvanden.

Nogle af vores rundvisninger foregår på skolen, andre afvikles på Zoom, så du kan sidde hjemme og blive klogere på Krogerup. En rundvisning er en god - og hyggelig - måde at få afklaret, om Krogerup er noget for dig
30 Apr Online event

Virtuel rundvisning på Gerlev Idrætshøjskole

Tirsdag den 30. april til tirsdag den 25. juni 2024, 16.00 - 17.00.
, Slagelse
Kom på virtuel rundvisning på Gerlev Idrætshøjskole. Vælg mellem datoerne tirsdag d. 30. april, tirsdag d. 28. maj og tirsdag d. 25. juni. Alle dage kl. 16.00-17.00..

PROGRAM:
16.00-16.10: Velkomst
16.10-16.40: Rundvisning på Gerlev
16.40-17.00: Oplæg om livet på Gerlev og spørgsmål

DET KAN DU BLIVE KLOGERE PÅ:
Hvordan det er at være elev på Gerlev
Hvordan et ophold er sammensat ift. skema, fag etc.
Praktiske forhold som værelser, tøjvask, roomies etc.
Gerlevs historie og værdier

29 Aug Online event

Virtuelt Åbent Hus på Krogerup Højskole

Torsdag den 29. august 2024, kl. 19:00.
, Humlebæk