Viser 2 events mellem 28. mar. og 26. apr. 2024

3 Apr Online event

Meditation over video

Onsdag den 3. april 2024, kl. 19.30.
Online event,
, Vinderup
Det foregår på zoom og er et tilbud til alle med mobil/ipad/pc. Modtag et link, sid derhjemme og bliv guidet til meditation. Kristen meditation giver en pause fra dagens gøremål og tanker. I stilheden vil vi finde ro og søge erfaringen af Guds nærvær..

Der bliver forklaret og guidet undervejs. Der er ikke tale om et forløb, så du kan frit være med de aftener, du har lyst til og mulighed for. Tilmelding til hver enkelt aften, gerne dagen før (senest på selve dagen kl. 18): Tove Rask Søndergaard, mobil 3071 7050; e-mail: tors@km.dk
4 Apr Online event

Meditation over video

Torsdag den 4. april 2024, kl. 19.30.
Online event,
, Vinderup