Viser 47 events mellem 23. apr. og 22. maj 2024

Mors Dags-koncert
7 Maj Andet/Ukendt

Mors Dags-koncert

Tirsdag den 7. maj 2024, kl. 19-20.
Holstebro Bibliotek, Kirkestræde 13, Holstebro
En musikalsk gave til alle mødre i Holstebro..

Søndag den 12. maj fejres Mors Dag over hele landet, og som optakt hertil arrangeres denne koncert af Angela Marinescu.

Det bliver en festlig koncert, hvor både børn og voksne vil være på scenen med musik, ord og billeder tilegnet alle byens mødre. Det er både en hyldest til mødre i dag, men også en mindestund for mødre, som ikke er her mere, og som er savnet.

Så vil du gerne give din mor, mormor mv. en gave i anledning af Mors Dag, kan du invitere hende med til koncert.

Blandt de medvirkende er:
Karen Margrethe Madsen
Gabriella og David Matei
Nicolai Vang Jensen
Daria og Larisa Atelesei
Adina Atelesei Isricioaia
Angela Marinescu
Et lille herrekor fra Idom

Der bliver spillet værker af Fibich, Galluzzi, A. F. Marzian m. fl.

Alle er velkomne
Koncert med Hedens Kor
8 Maj Andet/Ukendt

Koncert med Hedens Kor

Onsdag den 8. maj 2024, kl. 19-21.
Haderup Kirke, Kirkevej 2, Haderup
Hedens Sangkor har 33 medlemmer og synger rytmisk musik under ledelse af Natalia Jespersen. Kormedlemmerne kommer fra et stort område - fra Bækmarksbro til Salling, og en hel del fra Haderup/Karup-egnen..

Der er stor sangglæde og hygge i koret, som glæder sig til at give koncert i Haderup Kirke
Anders og Bent Bro - musikalsk underholdning
8 Maj Andet/Ukendt

Anders og Bent Bro - musikalsk underholdning

Onsdag den 8. maj 2024, kl. 20.
Pris: Entré: 200-380 kr Køb/bestil billet
Midtpunktet Thyholm, Rughavevej 5, Thyholm
Der Kuhstall Præsentere Dame Aften
10 Maj Andet/Ukendt

Der Kuhstall Præsentere Dame Aften

Fredag den 10. maj 2024, kl. 18-21.
Der Kuhstall Holstebro, Østergade 16, Holstebro
//. ° ø, nu er det endelig blevet jeres tur! Vi har lige haft en Herreaften som så sandeligt var fedt! i skal jo ikke snydes! :-: åbner vi huset op for en aften i jeres ånd! Vi skal have , ,. Menuen står på:..

Tortillapandekager med laks
Cæsarsalat med krydret kylling, forskelligt grønt, dressing og croutoner
Mørbradsbøf m. Krydderkartofler
Kyllingefilet med spidskålssalat
Jordbærmoussekage

Vi har 2 forskellige tilbud klar til jer:

, ø ,-

, ø, ,-

Sidste tilmelding den 6 maj!

Så er der ingen undskyldning for ikke at tage veninderne med ned på Der Kuhstall og få en sjov og hyggelig aften
Onkel Reje i zoo
11 Maj Andet/Ukendt

Onkel Reje i zoo

Lørdag den 11. maj 2024, kl. 14:00.
Pris: Entré: 150 kr
Zootopia - Givskud Zoo, Løveparkvej 3, Give
Når Onkel Reje går på scenen i GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA er det bedst at lade sulfo, pli og broccoli blive derhjemme. For Onkel Reje bryder sig ikke om at gå i bad, derfor lugter han og han er fuldstændig ligeglad. Gratis adgang for årskortholdere..
Sangaften med Ricco Victor
15 Maj Andet/Ukendt

Sangaften med Ricco Victor

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 19-21.
Egeris Kirke og Sognehus, Kirke Alle 113, Skive
Jens Jakob Tychsen - Bag om Badehotellet

Jens Jakob Tychsen - Bag om Badehotellet

Torsdag den 16. maj 2024, 20:00-22.00.
Pris: Entré: 245 kr+gebyr Køb/bestil billet
Nørre Vosborg Herregård, Vembvej 35, Vemb

Jens Jacob Tychsen, også kendt som Hr. Weyse, tager dig med på en forrygende tur bag kameraet og fortæller dig historien bag den folkekære TV2-serie Badehotellet, der har taget hele Danmark med storm. I dette eksklusive musikalske foredrag, viser Jens Jacob fotos, film og fraklip. Det bliver sjovt, musikalsk og ikke mindst super underholdende, når Jens Jacob fortæller om sangene, om samarbejdet med de andre skuespillere, og om hvordan sådan en serie egentlig bliver til. Du får naturligvis også et genhør med flere af de skønne gamle sange fra serien, som Jens Jacob Tychsen på magisk vis vil fremføre - og desuden fortælle historien om, hvordan de er blevet vakt til live. På allerbedste og mest charmerende Jens Jacob Tychsen-manér - også kendt som Hr. Weyse i den populære serie - vil du desuden høre, hvordan sådan en serie egentlig bliver til, samarbejdet med de andre skuespillere, dårlige anmeldelser, vind og vejr ved Vesterhavet og meget, meget mere. Til slut er der mulighed for spørgsmål, samt at deltage i "Den Store Badehotels Quiz".

Vælg at starte aftenen med en dejlig koncertmiddag kl. 17.30. Middagen består af små lune retter med sødt.

Eller forkæl jer selv og tag hele pakken, billetter, middag, overnatning i dobbeltværelse for 2 personer og hotellets lækre morgenbuffet inden i tjekker ud

Koncert

Torsdag den 16. maj 2024, kl. 16-21.30.
Skive Kirke, Frederiksdal Alle 1A, Skive

Koncert

Torsdag den 16. maj 2024, kl. 19.30-20.30.
Assing Kirke, Vardevej 115, Kibæk
Pinse Country Weekend
17 Maj Andet/Ukendt

Pinse Country Weekend

Fredag den 17. maj 2024, kl. 16.
Stone Ranch på Tipheden, Tiphedevej 20, Vildbjerg
Partout billet til en hel weekend med 3 koncerter. Fredag Mikkel Ørligur. Lørdag Nashville Night. Søndag Big B. Husk at bestille mad og strøm billetter..