Viser 130 events mellem 26. apr. og 25. maj 2024

Ungdom Niveau 3 (Øvede)

Mandag den 13. maj 2024, kl. 17.45-19.15.
Søndermarkshallen, Søndermarken 1, Give
Meld dig til her på siden og mød op i Søndermarkshallen i Give mandag 17.45 eller onsdag 18.15 og hyg dig med alle de andre. Hav gerne en drikkedunk med, indendørssko og tøj på du kan bevæge dig i og en smule godt humør :)..

Spring ekstra drenge 1. 5. klasse

Mandag den 13. maj 2024, kl. 18-19.
Hammerum Hallen - Hammerum Stadion, Palle Fløes Vej 28, Herning
Spring ekstra for drenge er holdet for drenge, der gerne vil dygtiggøre sig og blive bedre til spring. For at deltage på holdet, skal man gå på et andet springhold. Forening er ikke afgørende..

Arrangeret af Gjellerup Sdr. S. G. & I
Badminton - Senior træning

Mandag den 13. maj 2024, kl. 18-19.30.
Langhøjhallen, Bækvej 2, Struer
Mandagstræning er i Langhøj hallen. Der er også træning onsdag kl. 18.00-20 og det er i Langhøj Hallen..

Arrangeret af Langhøj KFUM's IF
Yoga for alle sommerhold

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 17-18.15.
DGI Huset Herning, Kousgaards Plads 3, Herning
Dejlig yoga til at holde kroppen ved lige i løbet af foråret. Træningen er stadig med yoga for alle, med dejlige stræk for hele kroppen. Vi er ikke nede på måtten, men laver øvelserne stående og siddende på stole..

Træningen afsluttes med en afslappende kropsscanning.

Arrangeret af Herning GF Gymnastikafdeling
Fortnite x Talent - Tirsdage for 6 til 15 årige

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 18.15-20.
Huset No7, Nørregade 7, Herning
Holdet er for alle niveauer, men er for dem der ønsker at træne mere seriøst med spillet og gerne med henblik på deltagelse i forskellige turneringer. Hvad laver vi?.

I Fortnite Battle Royal spiller op til 100 spillere mod hinanden med mulighed for at kæmpe alle mod alle, to og to eller i hold af tre til fire spillere. Spillerne konkurrerer om at blive den sidste person, den sidste duo eller det sidste hold på banen.

Spillerne starter med at blive kastet ud uden våben fra en "Battle Bus", der flyver højt over banen. Når de lander, gælder det om at få fat i våben, genstande og ressourcer, der ligger spredt rundt på den store bane. Målet er at angribe og eliminere modstanderne og samtidig at holde sig selv i live.

Mens spillerne render rundt efter ting og sager, bygger fort og andre beskyttende bygninger og forsøger at skade hinanden, skrumper banen lidt efter lidt på grund af en faretruende storm. Når banen skrumper, tvinger det spillerne til at komme tættere på hinanden og dermed også at gå til angreb på hinanden.

Vi øver det taktiske i spillet samt hvordan man kommunikere til hinanden, også under pressede situationer. Desuden styrker det ens overblik og evne til at tage beslutninger med flere "bolde i luften".

Hvad skal man medbringe?
Gerne login til egen konto. Har man ikke det, er der mulighed for under prøveperioden at låne vores foreningskontoer. Ellers er det kun det gode humør der skal med!

Hvornår?
Tirsdage fra 18.15 til 20.00

Hvad koster det?
Pris pr. måned - 179 kr.

Arrangeret af Herning Esport
Træning i varmt vand

Tirsdag den 27. februar til tirsdag den 14. maj 2024, 10 mødegange kl. 16.30-17.15.
Center for Sundhed/Holstebro, Stationsvej 35, Holstebro
Dette hold er. et træningstilbud til dig, der lider af tilbagevendende eller kroniske smerter. i bevægeapparatet. Træning og bevægelse i 34 grader varmt vand er en meget..

Skånsom og aflastende måde at motionere på og det varme vand er med til at give
dig velvære i hele kroppen. Med deltagelse i bassintræning er du i gang med
funktionel styrketræning for ryg/mave/ ben og skuldermusklerne på let
niveau. Ofte følger balanceproblemer med
smerteproblematikker, hvorfor der også vil blive trænet med balanceøvelser til
forebyggelse af fald.

Der bliver
taget hensyn til individuelle behov og det er ikke et krav at kunne svømme. Du
skal dog være selvhjulpen.

Vi træner i
fællesskab stabilitet omkring hofte, knæ, rygsøjlen og skuldrene og har fokus
på en god kropsholdning samt muskelkorsettet
Udfordringerne i vandet er sjove og man kommer i godt humør med de andre
deltagere

Underviser: Michael Hermann
Hold: 3723204002
Badminton for begyndere (9 - 13 år)

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 16-17.
Juniorhallen, Boldhusgade 2, Holstebro
En almindelig træning består af opvarmning, forskellige spilleøvelser eller feedning og derefter sluttes der som regel af med kamptræning. Spillerne medbringer selv ketcher og passende tøj og sko til træningen..

Er man nybegynder har klubben naturligvis låne ketcher til rådighed. Nye spillere kan prøve træningen 3 gange før der er bindende tilmelding.

Arrangeret af Holstebro Badmintonklub
Ungdom Niveau 1 (Begyndere)

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 16.15-17.15.
Søndermarkshallen, Søndermarken 1, Give
Meld dig til her på siden og mød op i Søndermarkshallen i Give mandag 15.15 eller onsdag 16.15 og hyg dig med alle de andre. Hav gerne en drikkedunk med, indendørssko og tøj på du kan bevæge dig i og en smule godt humør :)..

Arrangeret af Give Badmintonklub
Ungdom Niveau 2 (Let øvede)

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 17.15-18.15.
Søndermarkshallen, Søndermarken 1, Give
Meld dig til her på siden og mød op i Søndermarkshallen i Give mandag 16.15 eller onsdag 17.15 og hyg dig med alle de andre. Hav gerne en drikkedunk med, indendørssko og tøj på du kan bevæge dig i og en smule godt humør :)..

Ungdom Niveau 3 (Øvede)

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 18.15-19.15.