Nørgaards Højskole

Vestre Ringvej 9
8850 Bjerringbro
Tlf: 86 68 23 00 Fax: 86 68 35 68

Nørgaards Højskole ligger i Bjerringbro, midt i Gudenådalens smukke natur, og med Gudenåen løbende i sydenden af byen. Nærmeste større byer er Viborg, Silkeborg, Randers og Århus. Vi er en almen højskole med plads til 100 elever, som kan vælge i mellem 10 linjefag samt et bredt udbud af valgfag.

Viser 2 events fra/efter 20. apr. 2024

20 Apr Andet

Besøg Nørgaards Højskole

Tirsdag den 16. til tirsdag den 30. april 2024, kl. 09:00.
Nørgaards Højskole,
Vestre Ringvej 9, Bjerringbro
Kom og få en fornemmelse af den særlige Nørgaards-stemning, se vores fremragende faciliteter og mød vores elever..

Vi er yderst fleksible og vil imødekomme dig bedst muligt for at lave en aftale om et besøg.

En rundvisning på Nørgaards Højskole tager en lille times tid, og du vil blive vist rundt af enten Jan, vores PR-mand, én af vores lærere eller evt. et par af vores nuværende elever, alt efter ønsker og muligheder.

Kontakt os og aftal nærmere på:
Mail: jan@nrgaard.dk eller telefon: 8668 2300

Vi glæder os til at vise dig vores livlige højskole
30 Apr Andet

Besøg Nørgaards Højskole

Tirsdag den 30. april til tirsdag den 7. maj 2024, kl. 09:00.
Nørgaards Højskole,
Vestre Ringvej 9, Bjerringbro

Kontakt os og aftal nærmere på:
Mail: jan@nrgaard.dk eller telefon: 8668 2300

Vi glæder os til at vise dig vores livlige højskole