Midtskolen - afd. Sofiendal

Patchwork/broderi
19 Apr Undervisning

Patchwork/broderi

Torsdag den 4. januar til torsdag den 25. april 2024, 12 mødegange kl. 16-18.30.
Arrangør: LOF Haslev
Midtskolen - afd. Sofiendal,
Sofiendalsvej 42A, Haslev
Kurset henvender sig til deltagere med lyst til patchwork, applikation, quilt. og sting, hvor såvel nybegyndere som øvede har mulighed for oplevelser, glæde og. inspiration ved opgaver, samvær og dialog..

Vi arbejder med håndsyede teknikker - gerne ud fra egne ideer, men i kurset
er der også oplæg til idéudvikling. Sting kan være en teknik, der er noget i sig
selv eller bruges som en central del i et patchworkarbejde.

Vi udformer, dekorerer og formgiver brugsting til hjemmet: tæpper, tøj og
tilbehør. Vi bruger nye materialer, men med lige så stor glæde arbejder vi med
genbrug. Det klipper vi ud, syr sammen og gør til nye brugsting. Quiltning og
montering af emnerne er en naturlig færdiggørelse. Kursusindholdet planlægges
første mødegang

Underviser: Lis Ahrenkiel
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
16 Maj Skuespil

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Torsdag den 16. maj 2024, kl. 20.
Pris: Entré: Unge u. 25 300 kr, Ordinær 450 kr, Ordinær 450 kr, Unge u. 25 300 kr Køb/bestil billet
Midtskolen - afd. Sofiendal,
Sofiendalsvej 42A, Haslev
Hvorfor er det så svært at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi gang på gang? Og hvad skal der til for at skabe forandring i den virkelige verden?.

Vejledning

Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til Black Friday; men betaler med glæde vores ubrugte fitnessabonnement. Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og PowerPoint-præsentationer; men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen. Forestillingen tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte forventes at have den perfekte adfærd.

Folketeatret.
Manuskript: Baseret på Morten Münsters bestsellerbog
Scenografi: Julian Toldam Juhlin
Instruktion: Anastasia Nørlund ved Joy-Maria Frederiksen