Krabbesholm Højskole

Åbent Hus på Krabbesholm Højskole
25 Maj Andet

Åbent Hus på Krabbesholm Højskole

Lørdag den 25. maj 2024, 13:00 - 18.00.
Krabbesholm Højskole,
Krabbesholm Allé 15, Skive
Kom til Åbent Hus på Krabbesholm Højskole. Her får du mulighed for at opleve højskolen og alt, hvad den indebære på tæt hold, idet vi åbner dørene for elevernes store fællesudstilling, der strækker sig over hele skolen..

Under arrangementet vil du have frihed til at udforske næsten alle hjørner af skolen, hvor vores lærere og elever vil være til stede, så du kan få svar på alle dine spørgsmål om vores forskellige linjefag, aktiviteter og meget mere.

Vi byder også på boller og kaffe, så I kan nyde en hyggelig stund sammen med os.

Datoen er den 25. maj, og vi åbner dørene fra kl. 13 til 18.

Vi glæder os!