Den Fynske Opera

5000 Odense C
Tlf: 6311 7830 Fax: 6611 7727
Åbent: Telefontid 9-12

Den Fynske Opera er et af Odenses Lille Storby Teatre. Den Fynske Opera har til huse på Filosofgangen 19

Viser 19 events fra/efter 29. mar. 2024

Opera Pub

Fredag den 19. april 2024, kl. 17.
Flagermusen

Onsdag den 8. maj 2024, kl. 12.
Opera for voksne. Aldersgruppe: Fra 15 år. Varighed: 140 min med pause..

I forestillingen får Dr. Falke mulighed for at få hævn over sin ven Eisenstein. Efter en fordrukken aften lod Eisenstein nemlig Falke vandre alene og fuld hjem i offentligheden, iført flagermuskostume, til alles underholdning. Med en listig plan får Falke afsløret både Eisensteins og hans kone Rosalindes smag for utroskab; Falke sørger nemlig for, at de begge deltager i et bal, i forklædning. Eisenstein flirter uforvarende med sin egen kone, mens Rosalindes elsker sygner hen i fængslet, hvor han er blevet forvekslet med Eisenstein selv. Ved slutningen at stykket afslører karaktererne, hvem de virkelig er, og hvor mange der har været med på spøgen, men vil de tilgive hinanden?

Medvirkende: Joachim Knop, Per Jellum, Anna Carina Sundstedt, Kiki Brandt, Anders Skov Madsen, Emma Oemann, Ida Johanne Wahl, Gustav Wenzel Most, Alexander Fjord Nielsen, Britt Krogh Grønnebæk

Flagermusen

Fredag den 10. maj 2024, kl. 19.30.
Pris: Entré: Børn/Unge: 120 kr, Gruppe, Børn/Unge: 70 kr, Gruppe, Voksen: 150 kr, Løssalg: 220 kr, Særrabat til voksne: 120 kr Køb/bestil billet

Flagermusen

Søndag den 12. maj 2024, kl. 16.

Flagermusen

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 19.30.

Flagermusen

Onsdag den 15. maj 2024, kl. 19.30.
Pris: Entré: Pensionist 45 kr, Gruppebillet 45 kr, Studerende 45 kr, Løssalgsbillet 140 kr, Børn og unge 45 kr, Ledsagende voksen 45 kr Køb/bestil billet
Arrangør: TeaterUng
Flagermusen

Fredag den 17. maj 2024, kl. 19.30.

Flagermusen

Lørdag den 18. maj 2024, kl. 16.

Flagermusen

Tirsdag den 21. maj 2024, kl. 19.30.

Flagermusen

Fredag den 24. maj 2024, kl. 19.30.