Luthersk Missions Højskole

Ansgarvej 2
3400 Hillerød
Tlf: 48 26 07 66 Fax: 48 26 07 01

Luthersk Missionsforening er en bevægelse inden for folkekirken. Skolens basis er en urokkelig tillid til Bibelen som Guds ufejlbare ord.

Viser 1 event fra/efter 29. mar. 2024

Temadag om litteratur og kristendom
20 Apr Foredrag

Temadag om litteratur og kristendom

Lørdag den 20. april 2024, 09:45 - 16:30.
Pris: Entré: 200 kr
Luthersk Missions Højskole,
Ansgarvej 2, Hillerød
Velkommen til en lørdag, hvor vi udforsker krydsfeltet mellem litteratur og kristendom..

Dedikerede litteraturlæsere, skolelærere og universitetskandidater vil komme med oplæg og indspark udfra hver deres passion. Vi kommer bl.a. rundt om Tolkien, John Steinbevk, Jobs bog og Dorothy Sayers forfatterskab.

Der bliver digtoplæsning, højskolesang og lækker frokost. Vi begynder med morgenbrød.

Studerende kan deltage til nedsat pris: 50 kr.

Tilmeldingsfrist: 8. april 2024