Cinema4

7800 Skive

Viser 126 events fra/efter 19. apr. 2024

Past Lives

Fredag den 19. april 2024, kl. 15.45.
Skyttevej 12, Skive
Drama om venskab og kærlighed. Barndomsvennerne Nora og Hae Sung splittes da Nora flytter til Canada. 20 år senere genforenes de. Debutfilm af instruktøren Celine Song, der har vundet 'Årets bedste film' fra Sundance Filmfestival..
Hammarskjöld

Fredag den 19. april 2024, kl. 16 & 18.30.
Skyttevej 12, Skive
Historisk thriller placeret i New York under den kolde krig. Diplomaten Dag Hammarskjöld (Mikael Persbrandt) vil bringe freden til verdenen. Dag begynder dog at tvivle på at det kan lykkes. Instrueret af Per Fly..
Rød himmel

Fredag den 19. april 2024, kl. 16.15.
Skyttevej 12, Skive
Efter en afstikker ud i det mere fantasmagoriske med 'Undine' er Christian Petzold tilbage i en mere genkendelig virkelighed i 'Rød himmel', der udspiller sig et sted på den tyske Østersøkyst, hvor himlen lyses op af en skovbrand, der bevæger sig nærmere..
Rom

Fredag den 19. april 2024, kl. 16.30.
Skyttevej 12, Skive
Romantisk drama om ægteparret Gerda (Bodil Jørgensen) og Kristoffer (Rolf Lassgård), der skal fejre deres bryllupsdag i Rom. Turen går ikke som planlagt og Kristoffer ender på sidelinjen, da Gerda jagter sin ungdom. Instrueret af Niclas Bendixen..
Ghostbusters 4: Frozen Empire

Fredag den 19. april 2024, kl. 18.
Skyttevej 12, Skive
I ghostbusters: FROZEN EMPIRE vender familien Spengler tilbage, hvor det hele startede - den ikoniske New York City brandstation..
For Evigt

Fredag den 19. april 2024, kl. 18.30.
Skyttevej 12, Skive
Et voldsomt jordskælv forårsager en mystisk Sprække i havbunden flere kilometer under Atlanterhavets overflade. Det enestående naturfænomen accelererer de globale klimaforandringer dramatisk og er en mulig trussel mod menneskeheden..
Jagtsæson 2: I medgang og modgang

Fredag den 19. april 2024, kl. 19 & 21.
Skyttevej 12, Skive
Komedie med de tre veninder Eva (Mille Dinesen), Marlene (Lærke Winther) og Bella (Stephania Potalivo), der i denne toer ser bryllupsklokker i horisonten, da Bella skal giftes. Polterabenden forløber dog overhovedet ikke som forventet!.
Civil War

Fredag den 19. april 2024, kl. 20.25.
Skyttevej 12, Skive
Er en adrenalinfyldt rejse gennem et krigshærget USA, som i en nær fremtid balancerer på kanten af afgrunden..
Back to Black
19 Apr Action/Drama

Back to Black

Fredag den 19. april 2024, kl. 21.
Skyttevej 12, Skive
Gourmet event 13/4 kl. 15.45. Social dining ved 8-personers borde. Forret serveres rundt ved bordet: 1: Gratineret kammusling i sauce, hvidløg og urter. (LUN). 2: Marinerede kæmperejer i sød tomat kompot med chili kiks..
Abigail

Fredag den 19. april 2024, kl. 21.
Skyttevej 12, Skive
Børn kan være noget så grusomme..