Feriecenter Slettestrand

9690 Fjerritslev

Viser 2 events fra/efter 20. apr. 2024

Trail Fox Slettestrand 2024

Lørdag den 8. juni 2024, kl. 09:00.
Pris: Entré: 100-400 Køb/bestil billet
Feriecenter Slettestrand,
Slettestrandvej 140, Fjerritslev
Kom med til anden udgave af Nordjyllands fede trailløb - Trail Fox Slettestrand. Løbet tager dig gennem noget af den smukkeste natur vi finder i Danmark - og du kan særligt se frem til at løbe langs, op og ned ad Danmarks største indlandsskrænt, Lien..

Den 8. juni arrangerer Feriecenter Slettestrand og Trail Fox et trail løb og vandre event.

Løbet tager dig gennem noget af den smukkeste natur vi finder i Danmark - og du kan særligt se frem til at løbe langs, op og ned ad Danmarks største indlandsskrænt, Lien, der er med til at skabe et mere kuperet og frodigt terræn end andre steder på den danske vestkyst. Derfor kan du se frem til både en stor naturoplevelse, men også en virkelig hård dag i løbeskoene eller vandrestøvlerne, når den storslåede og barske nordjyske natur skal erobres.

Ruterne spænder fra et børneløb på en 3 km rute rundt i området nær Slettestrand til en 30 km rute, der tager dig forbi de smukkeste udsigtspunkter, frodigste dale, stejleste stigninger og længste nedløb med masser af flow.

Alle deltagere kan se frem til en klassisk Slettestrand start på stranden. Efter hhv. 8, 16 eller 30 km gennem den smukke og udfordrende natur kan du se frem til at krydse målstregen ved Feriecenter Slettestrand. Her er der aftertrail i målområdet med bål og god stemning samt mulighed for at tilkøbe et lækkert finisher måltid, drikkevarer og adgang til varmtvands bassin og sauna.

DISTANCER OG STARTTIDER:
30 km/ 500 højdemeter kl. 09:00
16 km WALK kl. 9:00
16 km/250 højdemeter kl. 10:00
8 km/ 150 højdemeter kl. 10:30
3 km "Smilfonden BørneLøb" kl.12:30 (Deltagergebyret går ubeskåret til Smilfonden)

PROGRAM FOR DAGEN
Kl. 08.00 - 10.00 indskrivning og udlevering af startnummer
Kl. 09.00 start for 30 km og 16 km WALK
Kl. 10.00 start for 16 km run
Kl. 10.30 start for 8 km
Kl. 12.30 start for børneløb
Kl. 11 - 17 Aftertrail og hygge i målområdet
Kl. 12 - 15 Frokostbuffet i Restaurant Slettestrand (ved forudbestilling)
Kl. 15.30 - 16.30 Sandwich i Restaurant Slettestrand (ved forudbestilling)

Kontakt: mail@slettestrand.dk / 98217044
Retreat Breathwork og kulde eksponering i Slettestrand
25 Okt Andet

Retreat Breathwork og kulde eksponering i Slettestrand

Fredag den 25. til søndag den 27. oktober 2024, kl. 15-14.
Feriecenter Slettestrand,
Slettestrandvej 140, Fjerritslev
Find balance og styrke gennem breathwork og kulde eksponering på Feriecenter Slettestrand..

Find balance og styrke gennem breathwork og kulde eksponering

Dette særlige retreat er designet til at hjælpe dig med at mærke fordelene på både krop og sind af at træne din åndedræt og bruge den aktivt, når du bliver eksponeret til det kolde gys.

Breathwork og kulde eksponering kan bl.a. bidrage til:
  • forbedret stress håndtering og øget stress tolerance
  • øget blodcirkulation og udskilning af affaldsstoffer
  • styrket immunforsvar
  • forbedret balance i din hormone produktion
  • generelt bedre helbred og mere positivt humør
    Kom trygt af sted med vores erfarne instruktører
    I løbet af weekenden vil vi fordybe os i breathwork og kulde eksponering gennem undervisning, oplæg og praktiske øvelser. Birger Hanzen, som du måske kender fra DR2s "Træk vejret" eller TV2s "Læg stress på isen" står i spidsen for undervisningen. Til at supplere Birger har vi Anders, der med en kandidat i idrætsvidenskab har en dybdegående viden omkring kroppen og fysiologien, samt Louise, der er uddannet yoga instruktør.
    Et retreat i naturrige omgivelser
    Beliggende ved det fortryllende Vesterhavet og omgivet af den uberørte natur, skaber Feriecenter Slettestrand de ideelle rammer for fordybelse og personlig udvikling. Du vil opleve naturen i sin mest storslåede form, når vi bruger dens kræfter til at styrke vores krop og sind.
    Gå ikke glip af denne unikke mulighed. Tilmeld dig vores Kulde- og åndedræts retreat og mærk den positive effekt af breathwork og kulde på dit liv!

DATOER 2024
  • Fredag d. 16/2 - søndag d. 18/2
  • Fredag d. 25/10 - søndag d. 27/10
    PRISER
    Fra DKK 2.990,- pr. person
    Prisen er forudsat at man bor min. 3 personer i en lejlighed (alle deltagere får eget soverum). Kommer I to personer og ønsker egen lejlighed er der et tillæg på 225,-/person.

Hvad er inkluderet?
  • 2 overnatninger i feriebolig tæt på Vesterhavet
  • Lækre hjemmelavede måltider af sæsonens bedste lokale råvarer.
  • 10 timers undervisning i breathwork og kuldeeksponering v. Birger Hanzen.
  • Supplerende aktiviteter som morgentræning, yoga, vandreture og saunagus
  • Rige muligheder for at komme ud og opleve den fantastiske natur
  • Fri adgang til alle faciliteter, herunder varmtvandsbassin, sauna og træningsrum.
  • Forudbetalt el-forbrug, linnedpakke med sengelinned og håndklæder samt slut-rengøring.

Kontakt: mail@slettestrand.dk / 98217044