Brænderiet Limfjorden

Arrangør: Vestergade 10
Brænderiet Limfjorden,
Sundsørevej 4, Roslev
Brænderiet Limfjorden ligger lige ned til Limfjorden med kort afstand til gode fiskepladser efter havørred. I den sydøstlige del af Limfjorden munder de fleste af fjordens markante havørredåer ud..

Det betyder, at der er mange fisk på disse kyst­er i forår og efterår. Alene i Hjarbæk Fjord har Sime­sted, Skals, Fiskbæk og Jordbro Å deres udløb. Hertil kommer Lerkenfeld Å i Lovns Bredning, Trend Å i Løgstør Bredning og Karup Å i Skive Fjord. I den sydøstlige Limfjord finder du alle kyst­typer, storstået natur og et væld af gode fiskepladser.

Tilbuddet er perfekt til jer, der gerne vil nyde godt af en rutineret lystfiskerguides gode tips og tricks til, hvor der skal fiskes, og hvordan man overlister Limfjordens havørreder samtidig med, at I bor og spiser godt hele weekenden. I indlogeres i hytter ved Brænderiet Limfjorden.

Pakken er udarbejdet i samarbejde med Limfjordsrådets "Havørred Limfjorden" projekt og indeholder:
  • 2 x Overnatning
  • Oplæg fredag aften af fiskeguide (ca. 75 min)
  • 4 timers guidet tur efter havørred lørdag
  • Donation til naturgenopretnning i Limfjorden*
*Ved køb af fiskeoplevelser gennem VisitMors bidrager du til udlægning af grus i Limfjordens vandløb, så der sikres robuste fiskebestande til fremtiden. Midlerne tildeles lokale foreninger, og går ubeskåret til grus på nye gydebanker.
Ps. Det er muligt at donere ekstra midler ved køb af alle pakker.

Oplevelsen er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse