Suhrs Højskole

Viser 3 events fra/efter 19. apr. 2024

19 Apr Ekskursion

Åbent hus - Book en rundvisning på Suhrs Højskole midt i København

Lørdag den 20. januar til søndag den 2. juni 2024, kl. 10:00.
Pustervig 8, København K
Vi har hver uge rundvisninger på Suhrs Højskole. Kom og mærk stemningen og se omgivelserne tirsdag kl. 10-11 eller onsdag kl. 16-17. Book en tid på hjemmesiden. Vi glæder os til at møde dig!.

Suhrs Højskole ligger midt i København og bygger videre på mere end 100 års erfaring fra vores tid som Suhrs Husholdningsskole.

Vi tilbyder følgende linjer:

Sommelier & Bryg
Gastro
Omstillingsagent

Derudover har vi en væld af valgfag såsom Keramik, Bag, Ost, Det Søde Køkken m.m.

Et højskoleophold på Suhrs handler selvfølgelig om meget mere end mad, fag og undervisning. Højskolelivet er i fokus, og det betyder et væld af oplevelser - blandt andet fredagsmiddage, teaterture, kulturaftener, fester, hygge og samvær.

Vi tager også på mange naturture til skov, strand og landbrug og besøger grønne iværksættere. Og så vil du komme med på en 10-dages kulinarisk rejse til Italien.

Vi har plads til ca. 50 elever, hvoraf lidt over halvdelen bor på højskolen Du kommer derfor til at opleve et meget tæt fællesskab.

Åbent hus på Suhrs Højskole - med fællesspisning
29 Maj Foredrag

Åbent hus på Suhrs Højskole - med fællesspisning

Onsdag den 29. maj 2024, kl. 17:00.
Pustervig 8, København K
Er du eller en du kender nysgerrig på, hvordan det er at gå på højskole midt i København? Den 29. maj holder vi Åbent hus på Suhrs Højskole. Du er velkommen til at tage en ven eller et familiemedlem med. Vi afrunder med fællesspisning og talk..

Åbent Hus og fællesspisning på Suhrs Højskole - kræver tilmelding.

Er du nysgerrig på, hvordan det er at gå på højskole midt i København? Eller kender du en som drømmer om at bo i byen og blive en del af et fællesskab?

Den 29. maj holder vi Åbent hus på Suhrs Højskole. Du er velkommen til at tage en ven eller et familiemedlem med, da det er en god idé at have en ledsager at dele oplevelsen med.

Du kan:
  • Høre om vores 3 linjer: Gastro, Omstillingsagent, og den nye linje "Sommelier og Bryg", som kan vælges fra efteråret 2024.
  • Høre om vores valgfag såsom keramik, Det søde Køkken, Bag m.m.
  • Høre om forskellen på at være dagelev/ikke boende og boende elev på højskolen
  • Se højskolen og komme på en rundvisning
  • Møde og tale med nuværende elever
  • Spise lækker aftensmad, som vi har sørget for (kun for nuværende og potentielle elever)
  • Stille spørgsmål

Programmet er som følger - med forbehold for ændringer:

Kl. 17.00 mødes vi i lokalet Ingeborg
Kl. 18.00 Fællesspisning
Kl. 19.00 Gratis Talk. Vi får besøg af Maria Gjerding, præsident i Danmarks Naturfredningsforening. Du er velkommen til at blive og lytte med.

Du tilmelder dig ved at booke en gratis billet. Husk at en booke til både åbent hus og aftensmad, hvis du (og din ledsager) ønsker at spise med.

Aftensmaden er forbeholdt potentielle elever og én ledsager, i dette tilfælde bestilles 2x infobilletter og 2x madbilletter.

Tilmeld og book madbillet her

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til kontakt@suhrs.dk eller ringe til os 32 70 78 18 alle hverdage mellem kl. 9-14.

Hvis du skulle blive forhindret bedes du skrive til kontakt@suhrs.dk, så vi kan nå at videregive billetten og undgå madspild.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i Åbent hus, har vi rundvisninger hver uge. Du booker en rundvisning her.

DÆKNING AF TRANSPORT

Hvis du bor i Danmark og mere end 100 km fra højskolen, dækker vi dit køb af orangebilletter (tur/retur). Vi opfordrer til at togbilletterne bookes i et tidsrum, der giver mening i forhold til Åbent hus. Vi dækker maximalt 500 kr. i alt tur/retur.

Dækning af transport gælder kun for potentielle elever og ikke ledsagere, og hvis du har interesse for vores lange ophold (13, 18, 20 eller 25 uger).

Efter rundvisningen sendes et billede af kvitteringen påført dine konto-oplysninger, hvorefter vi udbetaler beløbet så hurtigt som muligt.

Ønsker du at gøre brug af denne mulighed, bedes du skrive til kontakt@suhrs.dk på forhånd. Vent med at købe en billet til vi har bekræftet dækning.

Besøg vores hjemmeside her
3 Jun Ekskursion

Åbent hus - Book en rundvisning på Suhrs Højskole midt i København

Mandag den 3. juni til tirsdag den 31. december 2024, kl. 10.
Pustervig 8, København K

Vi tilbyder følgende linjer:

Sommelier & Bryg
Gastro
Omstillingsagent

Et højskoleophold på Suhrs handler selvfølgelig om meget andet end mad, fag og undervisning. Højskolelivet er i fokus, og det betyder et væld af oplevelser - blandt andet fredagsmiddage, teaterture, kulturaftener, fester, hygge og samvær.

Book en uforpligtende rundvisning

Læs om vores to linjer