Scene7

Nørregade 7B
7400 Herning

Scene 7 er en kulturscene i Herning med formål at tilbyde varierede kulturelle tilbud, samt give folk et sted at afholde et bredt udvalg af kulturelle arrangementer i kommunen. Scene 7 huser Rytmisk Musik Herning - En forening sat i verden for at bakke op om upcoming musik og give gode muligheder for musikere i lokalområdet. Foreningen administrerer derfor også 8 øvelokaler og et lydstudie med muligheder for at indspilning

Viser 3 events fra/efter 28. mar. 2024

Red Warszawa // Kontrast Herning
10 Maj Rock/Pop

Red Warszawa // Kontrast Herning

Fredag den 10. maj 2024, kl. 20.
Pris: Entré: Standard 150 kr Køb/bestil billet
Arrangør: KONTRAST
Nørregade 7B, Herning
Fredag d. 10 maj 2024 byder Kontrast på polsk punk og heavy me[n]tal til arrangementet "Hævi Og Hærg" med Red Warszawa og deres skrupskøre venner..
Surprise
13 Jun Børneteater

Surprise

Torsdag den 13. juni 2024, kl. 15 & 16.30.
Nørregade 7B, Herning
Tag med til en børneforestilling, som du ikke ved, hvad er! Kun én ting kan I vide på forhånd: Det er helt sikkert en farverig, musikalsk og børnevenlig oplevelse..

Tag med til en børneforestilling, som du ikke ved, hvad er!

Der vil være sang, men ellers vil vi ikke afsløre noget her.
Kom selv og se, hvad vi har at tilbyde.

Forestillingen henvender sig til børn mellem 4-8 år.

Forestillingen tager 35 minutter, OG man må godt spise slik under forestillingen, så længe det ikke larmer
Johnson // Kontrast Herning

Fredag den 4. oktober 2024, kl. 20.
Pris: Entré: Standard 200 kr Køb/bestil billet
Arrangør: KONTRAST
Nørregade 7B, Herning
Fredag d. 4 oktober 2024 byder Kontrast på en banger bawler aften med selveste Johnson. En af landets mest legendariske hip-hop stjerner, Danmarks Originale Bigtime Bawler Marc Johnson, har på ny lyst til at "Kig Forbi" de danske scener..