MCH Messecenter Herning

Vardevej 1
7400 Herning
Tlf: 9926 9926 Fax: 9926 9900

MCH Messecenter Herning er Skandinaviens største messe- og udstillingscenter med op mod en halv mio. gæster om året. Her er alt fra Skandinaviens største biludstilling, verdens største samlede hestearrangement af sin art, Transportmessen, Genesis koncert, Stumpemarked til store sportsbegivenheder som EM i badminton og Danmarks ældste nuværende messe HI Industri

Viser 2 events fra/efter 25. apr. 2024

Christian fuhlendorff - ÆRLIG TALT
10 Maj Show/stand up

Christian fuhlendorff - ÆRLIG TALT

Fredag den 10. maj 2024, kl. 19:00.
Pris: Entré: 315 kr
MCH Messecenter Herning,
Vardevej 1, Herning
Christian Fuhlendorff lover en omgang god gedigen stand up, når han indtager MCH Herning Kongrescenter med sit nye, morsomme soloshow..

Christian Fuhlendorff lover en omgang god gedigen stand up, når han indtager MCH Herning Kongrescenter med sit nye, morsomme soloshow 10. maj 2024. Født i 80'erne, flasket op på "du-kan-blive-lige-hvad-du-vil!"-illusionen og krydret med et godt drys "livet-handler-om-at-være-lykkelig", gør Christian Fuhlendorff i sit nye standupshow "ÆRLIG TALT" status over første del af sit liv og tager hul på anden del.

DET SJOVESTE OG MEST ÆRLIGE COMEDYSHOW FRA FUHLENDORFF
Tidspunktet kunne ikke være bedre. Han er for gammel til at være lykkelig-naiv og for ung til at være fuld af visdomsord. Fuhlendorff lever i en verden, han kender bedre dag for dag - men forstår mindre og mindre. Det er perfekt til komik!

Selv fortæller komikeren:

"Jeg er jo blevet 40 år siden sidst. Min datter har fået en hest, jeg har været på endnu en all inclusive ferie og ALLE fester er nu officielt blevet skiftet ud med parmiddage og forældremøder - alligevel har jeg aldrig været et sjovere sted i livet. På toppen af rutschebanen. Midt i det hele! Midt mellem fødsel og død. Fanget midt mellem de to mest irriterende og bedrevidende mennesketyper der findes - nemlig unge og gamle."

"Så hvis du har lyst til at høre en tyndfed, tyndhåret og tyndbelæst 40-årig familiefars pessimistiske perspektiv på tilværelsen, så er det nok det sjoveste og mest ærlige comedyshow, du kommer til at se i 2024. Der skal grines, før vi dør."

Læs mere på mch.dk
Loppe & stumpemarked
16 Nov Marked/byfest

Loppe & stumpemarked

Lørdag den 16. november 2024, kl. 08-16.
MCH Messecenter Herning,
Vardevej 1, Herning
Lørdag 16. november 2024 kl. 8.00 - 16.00..

Loppe- & stumpemarked er Danmarks største indendørs marked og breder sig over 23.000 kvadratmeter fordelt på otte store haller, som bliver fyldt til randen med alt fra antikviteter og kræmmerting til reservedele til alverdens motorkøretøjer. Samlet står op mod 400 udstillere klar til at tage imod de mange besøgende. Kontakt: stumpe@mch.dk / +45 99 26 99 26