Kunstpakhuset

7430 Ikast
Åbent: Tor-søn kl. 12-16
Entré: gratis

Udstillingsstedet Kunstpakhuset er beliggende ved Ikast station. Udstillingsbygningen er et tidligere, nu renoveret, banepakhus. Udstillingsstedet præsenterer skiftende udstillinger af høj kvalitet med aktuelle danske og internationale kunstnere samt arrangerer øvrige kulturelle aktiviteter (foredrag, events, m.m.). Kunstpakhusets udstillinger er bl.a. støttet af Statens Kunstfond

Viser 1 event fra/efter 19. apr. 2024

Surprise
15 Jun Børneteater

Surprise

Lørdag den 15. juni 2024, kl. 14.30 & 16.
Kunstpakhuset,
Lille Torv 5, Ikast
Tag med til en børneforestilling, som du ikke ved, hvad er! Kun én ting kan I vide på forhånd: Det er helt sikkert en farverig, musikalsk og børnevenlig oplevelse..

ag med til en børneforestilling, som du ikke ved, hvad er!

Der vil være sang, men ellers vil vi ikke afsløre noget her.
Kom selv og se, hvad vi har at tilbyde.

Forestillingen henvender sig til børn mellem 4-8 år.

Forestillingen tager 35 minutter, OG man må godt spise slik under forestillingen, så længe det ikke larmer