Skærbæk Bibliotek

Sprogfitness
3 Maj For børn

Sprogfitness

Fredag den 3. maj 2024, kl. 09.30.
Pris: Entré: Gratis billetter Køb/bestil billet
Skærbæk Bibliotek,
Jernbanegade 2, Skærbæk
Klar - parat - leg med sprog!.

Sæt turbo på læring og sjov til sprogfitness-dagen for de ældste børnehavebørn i Tønder Kommune.

Vær med til at sjov dag, hvor ord bliver til legende læring, og kroppen er det vigtigste redskab. Vi tager børnene med på en spændende tur gennem sprogstimulerende legestationer, hvor sprog, bevægelse og leg er nøglen til at åbne døren til sprogets magiske verden.

Det bliver en dag, hvor børnene ikke kun lærer med hovedet, men også med kroppen - og selvfølgelig består en stor del af dagen også af leg, samarbejdsevner, sociale kompetencer, hygge, sjov og forhåbentligt dejligt vejr, når vi skal være udenfor.

Tilmeld børnene nu og glæd jer til en aktiv og sjov formiddag, hvor vi kickstarter sprogglæden
Historietid
7 Jun For børn

Historietid

Fredag den 7. juni 2024, kl. 09.30.
Pris: Entré: Gratis billetter Køb/bestil billet
Skærbæk Bibliotek,
Jernbanegade 2, Skærbæk
Kom og hør en god historie..

På Skærbæk Bibliotek sidder Rikke klar til at læse en god historie, så kom og lyt med.
Bagefter kan det være, vi synger en sang, og så er der mulighed for at lege og spise jeres madpakke.

Anbefalet alder: 3-6 år