Thyholm Kirkecenter

Viser 30 events fra/efter 20. apr. 2024

28 Apr Andet

Søndagstræf

Søndag den 28. april 2024, kl. 14.30.
Nørregade 17, Hvidbjerg, Thyholm
Den sidste søndag i måneden er der 'Søndagstræf' i kirkecenteret. Her er alle hjerteligt velkomne til et par timers hyggeligt og uforpligtende samvær over kaffebordet..

Her er plads til hyggesnak, et par fællessange og somme tider et lille indslag undervejs. Pris: 25,- kr. Vel mødt, Holdet bag Søndagstræf
Fællessang, Thyholm Kirkecenter

Torsdag den 9. maj 2024, kl. 19.30.
Nørregade 17, Hvidbjerg, Thyholm
Den anden torsdag i måneden samles vi til fællessang. Der synges både fra salmebogen, højskolesangbogen og tillægget 100 salmer. Som deltager er du med til at sætte dit præg på, hvad der synges..

Tag gerne naboen med til en hyggelig times tid på sangens vinger! Organist Rikke Feraru sidder ved flyglet. Medbring selv kaffe og lign. til egen brug. Arr.: Hvidbjerg/Lyngs/Jegindø Menighedsråd
Orienteringsmøde ved menighedsrådet
14 Maj Møder

Orienteringsmøde ved menighedsrådet

Tirsdag den 14. maj 2024, kl. 18.
Nørregade 17, Hvidbjerg, Thyholm
Orienteringsmøde ved Hvidbjerg/Lyngs/Jegindø Menighedsråd..
22 Maj Møder

Menighedsrådsmøde, Hvidbjerg/Lyngs/Jegindø

Onsdag den 22. maj 2024, kl. 19.
26 Maj Andet

Søndagstræf

Søndag den 26. maj 2024, kl. 14.30.

Fællessang, Thyholm Kirkecenter

Torsdag den 13. juni 2024, kl. 19.30.

19 Jun Møder

Menighedsrådsmøde, Hvidbjerg/Lyngs/Jegindø

Onsdag den 19. juni 2024, kl. 19.
30 Jun Andet

Søndagstræf

Søndag den 30. juni 2024, kl. 14.30.

28 Jul Andet

Søndagstræf

Søndag den 28. juli 2024, kl. 14.30.

Fællessang, Thyholm Kirkecenter

Torsdag den 8. august 2024, kl. 19.30.