Egebjerg Kirke

Egebjergkoret m/ Anna Karina Berg
16 Apr Undervisning

Egebjergkoret m/ Anna Karina Berg

Torsdag den 4. januar til torsdag den 9. maj 2024, 17 mødegange kl. 19-21.
Ved Kirken 8, Egebjerg, Nykøbing Sj
Glæden ved klassisk musik, højt humør og varmt kammeratskab. Egebjergkoret blev stiftet i december 2012 af Anna Karina Berg. Egebjergkoret består af stemmerne sopran, alt, tenor og bas..

Vi afholder flere gange årligt koncerter i Egebjerg Kirke.
Egebjergkoret optræder bl.a. ved:
Kirkemusikfestivalen (uge 41/42)
Kortræf for alle kor i Odsherred (1. søndag i marts)
Forårskoncert med 3 andre kor, hvor vi afsluttende synger sammen i Storekor
(80-100 sangere) (april/maj)
Private arrangementer, såsom bryllupper, fødselsdage mm.
Korprøver afholdes torsdage kl. 19-21 i Egebjerg Kirkes konfirmandstue. Ved Kirken 8, 4500 Nykøbing Sj.

Så hvis du brænder for klassisk musik og kunne tænke dig at arbejde seriøst med flerstemmig sang, så er Egebjergkoret måske noget for dig. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kan læse eller støtte dig til noderne.
Du kan evt. komme til et par øveaftener og tale med Anna Karina om optagelse i koret.

For øvrige spørgsmål kan korlederen kontaktes på e-mail: akberg@live.dk

BEMÆRK:

Er du pensionist i Odsherreds kommune, så tjek her om du er
berettiget til Særligt tilskud.

Underviser: Anna Karina Berg
Gudstjeneste: Konfirmation
28 Apr Gudstjeneste

Gudstjeneste: Konfirmation

Søndag den 28. april 2024, kl. 10.30.
Gudstjeneste
5 Maj Gudstjeneste

Gudstjeneste

Søndag den 5. maj 2024, kl. 10.30.
Gudstjeneste: Kort andagt
18 Maj Gudstjeneste

Gudstjeneste: Kort andagt

Lørdag den 18. maj 2024, kl. 13.
Ved Kirken 8, Egebjerg, Nykøbing Sj
Lørdag den 18. maj 2024 kl. 13 - 17. Vi holder reception / Åbent HUS i Egebjerg præstegård, der gerne skulle stå færdig efter. en omfattende renovering siden forsommeren 2023. Kl. 13 begynder vi med en kort andagt i kirken,..

Hvorefter vi går over til præstegården, hvor der vil blive taler v/biskoppen, provsten og menighedsrådet. Menighedsrådet vil være værter for "lidt til ganen" i et telt i præstegården samt rundvisning i præstegården
Reception og rundvisning
18 Maj Andet

Reception og rundvisning

Lørdag den 18. maj 2024, kl. 13.30-14.30.
Ved Kirken 8, Egebjerg, Nykøbing Sj
Lørdag den 18. maj 2024 kl. 13 - 17 holder vi reception / Åbent HUS i Egebjerg præstegård, der gerne skulle stå færdig efter en omfattende renovering siden forsommeren 2023. Kl..

13 begynder vi med en kort andagt i kirken, hvorefter vi går over til præstegården, hvor der vil blive taler v/biskoppen, provsten og menighedsrådet. Menighedsrådet vil være værter for "lidt til ganen" i et telt i præstegården samt rundvisning i præstegården