Den Rytmiske Højskole

Jyderupvej 18
4560 Vig
Tlf: +45 59 360 600

Den rytmiske Højskole er en dansk folkehøjskole, med rytmisk musik i højsædet. Derudover fungerer skolen som regionalt spillested, med støtte fra Vestsjællands Amt.

Viser 2 events fra/efter 24. apr. 2024

Åbent hus på Den Rytmiske Højskole
25 Maj Andet

Åbent hus på Den Rytmiske Højskole

Lørdag den 25. maj 2024, kl. 12:00.
Den Rytmiske Højskole,
Jyderupvej 18, Vig
Åbent hus, hvor der er mulighed for at komme og snuse lidt til højskolestemningen. Her vil være en introduktion til højskolen, rundvisning i lokalerne og mulighed for at stille alle de spørgsmål, du måtte have..

I løbet af året holder vi åbent hus nogle gange i hvert semester, hvor der er mulighed for at komme og snuse lidt til højskolestemningen. Her vil være en introduktion til højskolen, rundvisning i lokalerne og mulighed for at stille alle de spørgsmål, du måtte have.

Programmet vil indeholde nogle af disse punkter:

Ankomst, kaffe, te og velkomst
Introduktion til højskolen
Rundvisning af nuværende elever
Musikalsk indslag
Kaffe/sodavand og mulighed for at stille spørgsmål
Tak for i dag
Folkemødet i Odsherred
8 Jun Andet

Folkemødet i Odsherred

Lørdag den 8. juni 2024, kl. 09-16.
Den Rytmiske Højskole,
Jyderupvej 18, Vig
8. juni 2024. Demokrati-festival fyldt med udviklende debat, sjove aktiviteter og nære samtaler. Folkemødet i Odsherred er for alle Odsherreds borgere og fritidsborgere - store som små..

Læs mere og hold øje med programmet på: